בעודם יושבים שבעה על אביהם יצחק נאה (86) מקריית ביאליק שנפטר ביום חמישי האחרון מקורונה, התבשרו היום (ב') בני המשפחה שגם האם, רחל (85), נפטרה מהמחלה. בני הזוג התחסנו מפני קורונה.
1 צפייה בגלריה
בני הזוג רחל ויצחק נאה מקריית ביאליק שנפטרו מקורונה בהפרש של חמישה ימים
בני הזוג רחל ויצחק נאה מקריית ביאליק שנפטרו מקורונה בהפרש של חמישה ימים
בני הזוג רחל ויצחק נאה ז"ל מקריית ביאליק שנפטרו מקורונה בהפרש של ימים ספורים
(באדיבות המשפחה)
רחל ויצחק היו יחד קרוב ל-67 שנים. יצחק עלה כנער מטורקיה, והשניים הכירו כשיצחק היה חייל בחיל הים וכשרחל התגוררה בחיפה. השניים חיו עשרות שנים בקריית ביאליק, יצחק עבד בבנק לאומי ורחל עסקה בעיקר בטיפול בארבעת ילדיהם. "הבית שלהם תמיד היה פתוח, והם אהבו מאוד לארח", סיפרה הבת מרגלית, "הם היו אנשים פשוטים, שאהבו את החיים וחיו חיים צנועים. יחד הם גידלו את ילדיהם, ברוך, אתי, קובי ואני, לערכים ולאהבת אדם".
האב יצחק חלה לפני כשלושה שבועות, ואושפז בבית החולים רמב"ם כעשרה ימים. מצבו הידרדר והוא נפטר ביום חמישי האחרון. האם רחל נדבקה גם כן, ובני המשפחה קיוו שתצליח להתאושש, אך גם היא נפטרה היום.

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי ספד לבני הזוג, שהיו מוותיקי העיר: "קיבלתי בצער את הבשורה המרה על פטירתה של רחל. סוף עצוב לזוגיות נפלאה. רחל ויצחק היו זוג אהוב ואהוד על כל מי שהכיר אותם. כל כך מצער שמחלת הקורונה לקחה את רחל ויצחק בהפרש של ימים. מצבו הקשה של יצחק ופטירתו גרמו לרעייתו לשקוע בעצבות והיא חדלה מלהיאבק. העיר קריית ביאליק אבלה על פטירת רחל ויצחק אזרחיה הוותיקים. אני שולח את תנחומיי לילדים, לנכדים ולנינים. זה אסון נורא עבורם". הלוויתה של רחל נאה תתקיים מחר בבית העלמין בצור שלום בשעה 12:30 בצהריים. בני הזוג הותירו אחריהם ארבעה ילדים, 12 נכדים ושלושה נינים.
הצוות לטיפול במגפות במשרד הבריאות (צט"מ) הכריע בעד חיסון קשישים בבתי אבות בחיסון שלישי כדי להגביר את כמות הנוגדנים, אך טרם החליט מאיזה גיל לחסן ומתי להתחיל במבצע החיסון השלישי.
היום פרסם משרד הבריאות הנחיות מעודכנות לקופות החולים בדבר חיסון מדוכאי החיסון והודיע כי מעתה ניתן לחסן מדוכאי חיסון במנה שלישית. המשרד המליץ לחסן את מדוכאי החיסון שמונה שבועות לאחר מתן המנה השנייה, ולא פחות מארבעה שבועות אחריה. הקבוצה שתקבל את העדיפות הגבוהה ביותר לחיסון שלישי היא מושתלי לב, ריאה וכליות. קבוצות נוספות שזכאיות לחיסון שלישי: מושתלי כבד, מושתלי מח עצם, חולים בהודג'קין לימפומה, חולי מיאלומה נפוצה, לוקמיה, חולים אונקולוגיים המטופלים בכימותרפיה, כמו גם חולים במחלות ראומטולוגיות.