החיילת שהתלוננה במשטרה כי האסיר הביטחוני מחמוד עטאללה אנס אותה התעמתה הבוקר (ראשון) במשרדי היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 עם קצין המודיעין לשעבר של כלא גלבוע ניסים פיניש. "שיבצת אותי באגף הביטחוני רק כי מחבל דרש אותי ממך", הטיחה הילה (שם בדוי) בפיניש, שהיה קצין המודיעין בכלא בתקופה שבה שירתה שם כסוהרת. כיום הוא מכהן בתפקיד אחר בשב"ס.
במהלך העימות הטיחה הילה בפיניש כי למרות תלונותיה בפניו על התנהגותו של עטאללה כלפיה, ועל אף בקשותיה לעבור לשרת באגף אחר לאחר האונס הראשון, הוא דאג באופן אישי לשבץ אותה שוב ושוב באגף 5 אותו "ניהל" עטאללה. לדבריה עטאללה אנס אותה בארבעה מקרים שונים.

2 צפייה בגלריה
הסוהרת ביקשה להתעמת על כל סגל המפקדים. הילה, עטאללה וניסים
הסוהרת ביקשה להתעמת על כל סגל המפקדים. הילה, עטאללה וניסים
הסוהרת ביקשה להתעמת על כל סגל המפקדים. הילה, עטאללה וניסים
(צילום: נדב אבס, דוברות שב"ס)
הילה יצאה נסערת מהעימות וסיפרה כי אמרה לקצין המודיעין לשעבר כי "סיפק את דרישתו של עטאללה לשבץ אותה באגף 5 למרות מחאותיה" ושיקר לה שהיא "מאוימת על ידי אמג'ד עוואד, רוצח משפחת פוגל שהיה כלוא בגלבוע". לטענתה, פיניש הפקיר אותה לידי המחבלים במקום לדאוג לביטחונה.
בנוסף, הילה הדגישה בפני החוקרת האחראית בפרשה, רב-פקד סתיו לובין, כי היא מבקשת להתעמת עם כל סגל המפקדים שגם מהם ביקשה לעבור לאגף אחר לאחר האונס הראשון. פיניש טען להגנתו בעימות שאין לו קשר לשיבוץ סוהרות באגפים ושעטאללה היה "בסך הכול אסיר".
עו"ד קרן ברקעו"ד ברקצילום: עמיר צוק
עו"ד קרן ברק שמייצגת את הילה מסרה: "זה שניסים פיניש הוא עדיין קצין בשב"ס ומקבל משכורת ממדינת ישראל זה אות קין לשירות הציבורי ותעודת עניות למדינת ישראל. נוכח הדברים שהטיחה הילה בפניו, אני סבורה שעל נציבת שב"ס להורות על פתיחת הליכים משמעתיים והוצאתו המיידית לחופשה". פיניש סירב להגיב.
עטאללה עמד במרכז פרשת "הסרסור בסוהרות" שהתפוצצה כבר לפני ארבע שנים, וחזרה לכותרות בשנה שעברה בעקבות עדותו של מפקד הכלא פרדי בן שטרית, בוועדת הבדיקה של בריחת האסירים. בחודש שעבר נחשפה ב-ynet תלונתה המפורטת של הילה נגד האסיר הביטחוני, שבה סיפרה כי עוד לפני כן, בשנת 2016, הוא אנס אותה שלוש פעמים בעת ששירתה כסוהרת בכלא גלבוע.

2 צפייה בגלריה
בית סוהר כלא גלבוע
בית סוהר כלא גלבוע
"עטאללה שלט בקצינים". כלא גלבוע
(צילום: גיל נחושתן )
עטאללה נחשב לאחד המנהיגים הבולטים של האסירים הביטחוניים, והיה לדובר אגף 5 – אגף האסירים הביטחוניים בכלא גלבוע. בריאיון ל-ynet, הראשון שהעניקה לאחר התרת הפרסום, סיפרה הילה כי "עטאללה שלט בקציני הכלא, לפחות מהחוויה שלי. הוא היה מחליט מי ישובץ איפה, איזה פריבילגיות יתנו לו ואם בסוף באמת יתברר שניתנו לו פריבילגיות לגעת בבנות של הצוות – אז אפשר להבין כמה כוח היה לו".
בשיחה עם מקורביה סיפרה החיילת ששירתה כסוהרת כי התקיפה הראשונה התרחשה כששני המפקדים שלה יצאו מהאגף והשאירו אותה באגף כסוהרת יחידה מול 120 אסירים ביטחוניים. לדבריה, תפקידה היה לספור יחד עם עטאללה את מוצרי הקנטינה, וכשהסחורה הובאה לאגף, היא שהתה בעמדת הזקיף שהייתה מוגנת ונעולה. עטאללה התכופף ופרק את החבילות, הביט בה באופן מאיים, ואמר: "בואי תעזרי לי, צאי מהחדר הנעול, אל תפחדי". החיילת אמרה כי כשיצאה מהעמדה האסיר התרומם בפתאומיות ומשך אותה אליו.
בשיחה עם ynet סיפרה כיצד אסיר העולם סגר את הצוהר שממנו האסירים יכולים לראות את המתרחש באגף, גרר אותה למקום שנמצא בין שערי האגפים - ואינו מצולם במצלמות האבטחה של הכלא - נעל אותה יחד איתו ואנס אותה בעודה מבועתת וקפואה. לאחר מכן, שחזרה, חזרה יחד עם עטאללה לאגף שבו נמצא קצין המודיעין באותה התקופה, רב כלאי ניסים פיניש, שלדבריה חייך אל עטאללה ולא אמר דבר.