3 צפייה בגלריה
ירין מסילטי
ירין מסילטי
הנרצח ירין מסילטי
ירין מסילטי, בן 24 מנתניה, הוא הנדקר למוות אמש ברחוב אלקלעי בעיר. על פי החשד, מסילטי הגיע לבית, ניסה לירות לעבר בני משפחה ששהו בו אך לא הצליח עקב מעצור באקדח. צ', שני בניו ושני אחיו התעמתו איתו, ולפי החשד אחד מהם דקר אותו למוות. חמשת החשודים טוענים להגנה עצמית ויובאו היום (ראשון) לדיון הארכת מעצר. חשוד שישי שנעצר שוחרר בתנאים מגבילים.
על פי החשד לפני כשלושה שבועות ירה מסילטי לעבר בני המשפחה ולפני כשבועיים נעצר בחשד לניסיון רצח, גם אז במוצאי שבת, אך שוחרר לאחר ארבעה ימים מחוסר ראיות.
מסילטי הכחיש אז בחקירתו את המיוחס לו ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה בהסכמת הצדדים בשלושה ימים. ב-24.8 הוא הובא שוב לבית משפט ושוחרר למעצר בית לארבעה ימים עד ל-27.8, ובסיומם שוחרר כאמור מחוסר ראיות.
3 צפייה בגלריה
זירת אירוע הדקירה בנתניה
זירת אירוע הדקירה בנתניה
זירת הדקירה בנתניה
(שלומי מרצביאק תיעוד מבצעי מד"א)

3 צפייה בגלריה
ירין מסילטי
ירין מסילטי
ירין מסילטי
בני משפחת מסילטי הגיעו אמש למקום הדקירה ופרצו בזעקות שבר, כשהם מתעמתים עם השוטרים שמנעו מהם להתקרב לזירה. מכרה של הנרצח זעקה: "הם הזמינו אותו לבוא, עשו לו כיפה אדומה. לא מגיע לו, הוא בחור טוב, כולם אהבו אותו". לדבריה, אשתו של הנרצח בהיריון ועומדת בקרוב ללדת. תושב הרחוב אמר כי "הנרצח גר בכלל בדרום העיר והפצוע קל גר ממש מול זירת האירוע ברחוב שנמצא בצפון העיר. שניהם לא טלית שכולה תכלת".
הדיווח על פצוע מחוסר הכרה התקבל אתמול בשעה 20:48 במוקד 101 של מד"א במרחב דן. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי הפצוע אותר עם פציעות חודרות ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
מהחקירה הראשונית עלה כי מסילטי הגיע אתמול למקום כשהוא חמוש באקדח, ככל הנראה במטרה לירות מהרחוב לעבר בני משפחה שהיו בחצר ביתם. אבל היה לו מעצור בנשק, ובעת שבני המשפחה זיהו אותו הם קפצו מעל חומה - ודקרו אותו למוות. המשטרה איתרה בזירה כלי נשק, חקירת הרצח הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון.