רק שלושה חודשים עברו מאז שמנחש בודד בארה"ב זכה בפרס עצום של 1.337 מיליארד דולר, אבל כעת יש כבר פרס גדול יותר שמחכה לבר המזל הבא: הפרס בהגרלת הלוטו Powerball גדל לסכום השלישי בגודלו אי-פעם בארה"ב, ועומד כעת על 1.5 מיליארד דולר.
5 צפייה בגלריה
כרטיסי הגרלה לוטו של Powerball ב קליפורניה ארה"ב
כרטיסי הגרלה לוטו של Powerball ב קליפורניה ארה"ב
קונים כרטיסי להגרלת הלוטו בקליפורניה. הסיכוי לנחש נכון את כל ששת המספרים: 1 ל-292 מיליון
(צילום: AFP)
הפרס, שעמד עד כה 1.2 מיליארד דולר, תפח לסכום העצום אחרי שגם בהגרלה שנערכה אמש (יום ד') איש לא ניחש נכונה את ששת המספרים שעלו בגורל: 2, 11, 2, 35, 60 וכשמספר ה"פאוורבול" היה 23. הייתה זו ההגרלה ה-39 ברציפות, מאז 3 באוגוסט, שבה איש לא ניחש נכונה את כל המספרים, ולפיכך המשיך הפרס לתפוח עוד ועוד.
ההגרלה הבאה תיערך בשבת, אבל הסיכויים לנחש נכונה את כל המספרים נמוכים להפליא: 1 ל-292.2 מיליון. את הסכום המלא של 1.5 מיליארד דולר יקבל הזוכה המאושר רק אם יסכים שהוא ישולם בתשלומים שנתיים לאורך 29 שנים. אם יבקש לקחת את כל הכסף בבת אחת, כפי שלרוב עושים המנצחים, הוא יקבל "רק" 745.9 מיליון דולר. כך גם עשה המנחש הבודד מאילינוי שזכה בסוף יולי ב-1.337 מיליארד דולר בהגרלת משחק הלוטו Mega Millions, והוא קיבל בסופו של דבר 780.5 מיליון דולר.
5 צפייה בגלריה
הגרלה לוטו של Powerball ארה"ב
הגרלה לוטו של Powerball ארה"ב
עם כרטיסי ה-Powerball בבירה וושינגטון. המשחק נערך ברחבי ארה"ב
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
הגרלה לוטו של Powerball ארה"ב
הגרלה לוטו של Powerball ארה"ב
הסכום הקודם, של 1.2 מיליארד, מופיע על חזית חנות בניו יורק
(צילום: רויטרס)
הגרלת ה-Powerball נערכת ב-45 מדינות בארה"ב, כמו גם בוושינגטון הבירה, בפוארטו ריקו ובאיי הבתולה שנמצאים תחת חסות אמריקנית. הפרס הגדול ביותר אי-פעם בלוטו בארה"ב היה 1.586 מיליארד דולר בהגרלת ה-Powerball בינואר 2016, והתחלקו בו שלושה זוכים. הפרס השני בגובהו היה 1.537 מיליארד דולר, באוקטובר 2018, וגרף אותו זוכה יחיד מדרום קרוליינה.