הרשויות בארצות הברית ממשיכות הבוקר (יום ג') במצוד אחר האסיר ג'וני בראון, שיחד עם שני אסירים אחרים נמלט ביום שישי מבית כלא בטנסי דרך תעלת אוורור. לפנות בוקר נודע כי שני חבריו "נמצאו מתים" בתום מרדף שניהלה אחריהם המשטרה בצפון קרוליינה.
1 צפייה בגלריה
ארה"ב 3 אסירים נמלטים מימין ל שמאל אלן סרבר ג'וני בראון טוביאס קאר
ארה"ב 3 אסירים נמלטים מימין ל שמאל אלן סרבר ג'וני בראון טוביאס קאר
שלושת האסירים הנמלטים, מימין לשמאל: אלן סרבר, ג'וני בראון וטוביאס קאר
האסירים נמלטו בסוף השבוע מכלא במחוז סאליבן בטנסי אחרי שהשתחלו אל תעלת אוורור דרך התקרה בתאם, ומשם הגיעו אל הגג. שני האסירים שהבוקר נודע דבר מותם הם טוביאס קאר, בן 38, שהיה כלוא בגין רצח מדרגה שנייה, וטימותי שרבר, בן 45, שנכלא בגין גניבת רכב וגניבת זהות. בראון בן ה-50, שעדיין מבוקש, נכלא בגין אלימות במשפחה ומעקב אובססיבי אחרי אדם.
בסוף השבוע פנתה המשטרה אל הציבור והציעה פרס של 7,500 דולר על כל אחד משלושת האסירים עבור מי שיספק מידע שיוביל לתפיסתם. היא מסרה כי לפי הערכות הם נמצאים באזור פולסקי שבווירג'יניה, ונוסעים במכונית מסוג שברולט סילברדו מודל 2001. בשעות שאחרי הבריחה הוטל עוצר על בתי ספר ועל ספרייה במחוז שבו שוכן הכלא.
היום לפנות בוקר עדכנה המשטרה כי שניים מהשלושה מתים: היא מסרה כי ניהלה מרדף אחריהם לאחר שהיו מעורבים בשוד במכולת, וכי כשהרכב שלהם "נוטרל" הם נמצאו ללא רוח חיים. היא לא מסרה מהי סיבת מותם, ואם הם נהרגו מירי של השוטרים.
האסיר הרוצח קאר היה כלוא בגין רצח אשתו ג'ניפר: גופתה נמצאה בנובמבר 2019 בקרוון שבו גרו, והוא הורשע כי דקר אותה למוות. האסיר בראון, שהמצוד אחריו נמשך, אמור היה להתייצב בפני שופט ביום שישי בבוקר, זמן קצר אחרי המועד שבו נמלטו השלושה.