93 ימים חלפו מאז השבעתו של נפתלי בנט לתפקיד ראש הממשלה, והערב (שלישי) הוא חושף בריאיון מיוחד ל-ynet את התוכניות להמשך ההתמודדות עם התפשטות הקורונה, ובהן מתווה "הכיתה הירוקה", לפיו רק ילדים מאומתים ייכנסו לבידוד בעוד ששאר התלמידים בכיתה ייבדקו מדי יום. הריאיון המלא ב-ynet עם ראש הממשלה: הערב ב-20:00.
"אין הבטחות בקורונה. אי אפשר להבטיח כלום חוץ מדבר אחד - שאנחנו לא יודעים מה יהיה", אמר ראש הממשלה. ברקע הערכת המומחים שמספר התלמידים שבבידוד כפול מהנתונים שמתפרסמים חשף בנט כי הוא בוחן מתווה שרק ילד מאומת יצא לבידוד ושאר הילדים ייבדקו באופן תדיר.
2 צפייה בגלריה
נפתלי בנט
נפתלי בנט
ראש הממשלה נפתלי בנט
(צילום: עמית שאבי)
2 צפייה בגלריה
נפתלי בנט ואטילה שומפלבי
נפתלי בנט ואטילה שומפלבי
רה"מ בריאיון ל-ynet
(צילום: עמית שאבי )
"אני יכול לומר שאנחנו פועלים למתווה לפיו רק הילד המאומת ייצא לבידוד ושאר הילדים בכיתה ייבדקו באופן תדיר יום אחרי יום", הבהיר. "אנחנו קוראים לזה 'כיתה ירוקה', אני בוחן אם להקדים ל-30 בספטמבר, נודיע על זה בימים הקרובים". בינתיים, מספר חולי הקורונה המונשמים בבתי החולים עלה הערב ל-194, הגבוה ביותר זה שבעה חודשים, ומספר המאומתים היומי עדיין גבוה מאוד - 10,774 חיוביים נמנו אתמול.
על המאבק באיראן, שרק הבוקר דווח כי היא במרחק של חודש מהשגת החומרים הנדרשים לייצור פצצה גרעינית, אמר בנט כי "זה לא סוד שהם מתקדמים לעבר פצצה. הם לא מתרשמים מנאומים ומילים, רק מעשים יעצרו". הערב הודיעה לשכתו כי בעוד שבועיים בדיוק ינאם בנט בעצרת הכללית של האו"ם ויתייחס לסוגיות הקשורות לביטחון לאומי ולסוגיות אזוריות נוספות.