אלמונים ירו הלילה (בין שישי לשבת) מספר רב של יריות לעבר סוכנויות הרכב "טויוטה" ו"יונדאי" בכרמיאל. איש לא נפגע, נזק נגרם לבתי העסק. המשטרה פתחה בחקירה, וטרם נעצרו חשודים.
מתיעוד שהגיע לידי ynet עולה כי ככל הנראה שלושה בני אדם היו מעורבים בירי - אחד מהם פתח באש, השני סייע, והשלישי נהג בכלי הרכב ששימש אותם. היורה נראה עולה על גדר שמקיפה את המקום, ויורה צרורות מכלי נשק אוטומטי. הוא אף נצפה מחליף מחסניות ומתפעל תוך כדי מעצורים בנשק. לאחר הירי שנמשך יותר מדקה, החשודים עזבו את הזירה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מהירי
תיעוד מהירי
תיעוד מזירת הירי בכרמיאל
2 צפייה בגלריה
המעצר של מפקד התחנה לשעבר
המעצר של מפקד התחנה לשעבר
תיעוד מעצר מפקד התחנה לשעבר, השבוע
חוקרים ממשטרת כרמיאל החלו בחקירת נסיבות הירי ובאיסוף ממצאים בשטח. במשטרה אמרו כי כל כיווני החקירה נחקרים, כולל אפשרות שהרקע הוא ניסיון לגביית דמי חסות (פרוטקשן).
בימים האחרונים נעצרו באזור הגליל כמה חשודים בגביית דמי חסות, בהם קצין משטרה בדימוס, שפיקד על תחנה, ועל פי החשד ניהל חברת שמירה שהייתה מעורבת במעשים. כמו כן נעצר תושב טובא זנגריה בן 25, בעל מסעדת המבורגרים בחצור הגלילית. הוא חשוד במעורבות במקרי הירי והחבלה שהתרחשו בשבועות האחרונים במסעדות המבורגרים באזור.
גביית דמי חסות נחשבת בשנים האחרונות לאחת העבירות הקשות באזור הגליל התחתון, כאשר "חברות שמירה" לוקחות חסות על עסקים, אתרי בנייה ואזורים חקלאיים. מי שאינו משלם - סופג נזקים במאות אלפי שקלים.