בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) 7 שנות מאסר בפועל על אלמוג ברנד (25) שהורשע באונס ומעשה מגונה בצעירה בת 22 שאותה הכיר לפני כשלוש שנים. בנוסף, הוא נדרש לשלם לה פיצוי של 100 אלף שקלים.
על-פי כתב האישום שבו הורשע, ברנד הזמין אותה לביתו לכאורה כדי שיראו סרט יחד - אך למרות הבהרתה שדבר לא יקרה ביניהם, אנס אותה וביצע בה מעשה מגונה. בכתב האישום מתואר כי תוך כדי האונס אמר לה ברנד "אין מצב שאת לא רוצה", למרות שאמרה לו בבירור כי אינה רוצה בכך וביקשה ממנו לחדול. ברנד לא שעה לתחנוניה והשיב לה: "שקט, תני לי לגמור".
1 צפייה בגלריה
אלמוג ברנד
אלמוג ברנד
אלמוג ברנד
(מתוך פייסבוק)
המתלוננת סיפרה כי הם ניהלו בעבר קשר זוגי שנמשך מספר חודשים, והוא מעולם לא היה אלים כלפיה בפן הפיזי. על כן לא העלתה בדעתה כי הוא עלול לפגוע בה בצורה כה בוטה.
המתלוננת, כיום בת 25, סיפרה כי הפגיעה הקשה של ברנד קטעה באחת את מהלך חייה, שברה את רוחה ורמסה את יכולותיה באופן שאינו מאפשר לה "לטוות חלומות" בקשר לעתידה. לדבריה, "ציפיות ותקווה התנפצו ואת מקומן תפסו תחושות אשמה, בושה, חרדה ודריכות מול עולם שנחווה מאז כפוגעני ומסוכן".
ברנד הכחיש את המיוחס לו. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו עונש של עד 10 שנות מאסר, וציינה את עוצמת הפגיעה של הנאשם, שבחר לפעול אך ורק במטרה לספק את צרכיו מבלי שהוא מתחשב ברצונותיה ובתחושותיה של המתלוננת, שהבהירה כי מעשיו נוגדים את רצונה. על אף שהייתה היכרות מוקדמת ביניהם, והם אף קיימו יחסי מין בהסכמה בעבר, אין זה שולל מהמתלוננת את האוטונומיה על גופה ונתונה לה בכל רגע הבחירה באם להסכים ואם לאו.