המשטרה הגישה הצהרת תובע ביום שישי האחרון, לקראת כתב אישום נגד הרב אליהו ישראלי מבית שמש, החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידיו, כשניהל בית ספר במוסקבה. מעצרו של הרב ישראלי הוארך בחמישה ימים נוספים. מחקירת המשטרה ועדויות שבידי חוקרי התחנה העירונית עולה החשד כי בין השנים 2015-2012 פגע מינית במספר תלמידים, חלקם בעלי אזרחות ישראלית.
לאחרונה, נפגשו הנערים ובמקרה במהלך שיחתם, חשפו זה בפני זה את סודם. אז הם הבינו כי חלקם נפלו קורבן למעשיו של הרב ישראלי. הקורבנות סיפרו על כך למנהלת המוסד החינוכי במוסקבה ובהמשך הועבר המידע למשטרת ישראל שפתחה בחקירה, והגיעה לארבעה מקרים.
1 צפייה בגלריה
אליהו ישראלי
אליהו ישראלי
הרב אליהו ישראלי
(מתוך פייסבוק)
במסגרת החקירה, חשפו חוקרי תחנת בית שמש מקרה נוסף המיוחס למתלונן, נער מתחת לגיל 16, בו על פי החשד פגע מינית ישראלי. במכשירו הסלולרי נמצאו תכנים מיניים פדופיליים, בין היתר התגלו סרטונים בהם תועדו קטינים ברגעים אינטימיים ב"מקווה טהרה" בעיר. החוקרים אף איתרו שיחות וידאו מוקלטות של החשוד עם קטינים השוהים מחוץ לגבולות מדינת ישראל.
ישראלי נעצר ב-16 בנומבר, לפני כשלושה שבועות, וכזכור בית המשפט התיר לפרסם את שמו. עורך דינו טען שמדובר אז ב"עלילת דם". כתב אישום צפוי להיות מוגש על ידי הפרקליטות בימים הקרובים.