שני מאבטחים נפצעו הבוקר (שישי) מירי בכניסה למועדון "ארט קלאב" ברחוב קיבוץ גלויות בתל אביב. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרקע לירי הוא "מניעת כניסה למועדון".
1 צפייה בגלריה
הבר Art Club בו התרחש הירי אל עבר מאבטחים
הבר Art Club בו התרחש הירי אל עבר מאבטחים
המועדון שבו אירע הירי
(צילום: דנה קופל )
המאבטחים - בני 28 ו-25 - נפצעו באורח קשה וקל ופונו לבית החולים איכילוב בתל אביב. כפיר ורסנו, חובש ביחידת האופנועים של מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה, הובילו אותנו למבנה, בחדר המדרגות ראינו 2 גברים פצועים שוכבים, אחד מהם גבר כבן 28 היה מעורפל הכרה עם פציעה חודרת, והשני גבר כבן 25 היה בהכרה מלאה עם פציעה מירי, סיפרו לנו שהם נפצעו בארוע אלימות שהיה מעורב בירי, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ובעזרת השוטרים שפינו לנו את הדרך מההמולה פינינו את 2 הפצועים לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני קל".
שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בחקירה ובסריקות, וכעבור כמה שעות עצרו שני עבריינים תושבי ראשון לציון - בני 21 ו-35. הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם.
במרץ השנה נעצר גבר בן 30 מחולון בחשד שאחרי שאחרי שהורחק ממועדון בעיר, הוא שב אליו עם תת-מקלע מסוג "קרלו" ואיים על המבלים.
לפני קרוב לשנתיים פתחו שני צעירים באש לעבר מועדון בחיפה. מאבטחים במקום השיבו אש ליורים, והרגו את אחד מהם. לפי כתב אישום שהוגש בפרשה, אנשי מועדון אדיסון בחיפה סירבו להכניס את עלאא חאסקיה (27) מעכו, והוא החליט לירות לעבר המאבטחים ולגרום למותם. מאבטח של המועדון, כאמור, השיב בירי שממנו נהרג חברו של הנאשם, מוסא עבד אלאדי (21) מעכו.