דניאל גיא צברי (28), אחד הסטודנטים שהפגינו הבוקר (שלישי) נגד הממשלה מול אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, סיפר בריאיון ל-ynet radio איך "כמעט נדרס", לדבריו, כשנהג עלה עם רכבו על המדרכה ועצר לפני המפגינים בצורה מסכנת ותוך כדי צעקות. "קפצתי שמאלה, דפקתי לו על השמשה שיעצור", סיפר צברי.
1 צפייה בגלריה
הרכב שעלה על המדרכה לעבר מפגינים בבאר שבע
הרכב שעלה על המדרכה לעבר מפגינים בבאר שבע
"הוא צעק לי 'מה אתה נוגע לי באוטו'". צברי והרכב של החשוד שעלה על המדרכה
"עמדנו שם 50-40 איש, לא היינו על הכביש אפילו, אלא מעבר לנתיב אופניים. רחוק מהכביש. אני עמדתי לפני כולם", שחזר צברי. "הגיע רכב לכיווננו, בהתחלה נסע לאט, צעק עלינו שאנחנו אנרכיסטים, שמאלנים, תעופו מפה ועוד מגוון קללות".
בהמשך, סיפר צברי, "הוא עלה עם שני גלגלים על המדרכה. הוא יכול לטעון כמה שהוא רוצה שלא ניסה לדרוס, פיזית האוטו שלו היה על המדרכה. ניסה להפחיד בזה שכמעט עלה עליי. האוטו נגע בי". לדבריו, הנהג "יצא מהאוטו ובא לתקוף אותנו. הוא ניסה להסתער עליי. הוא צעק לי 'מה אתה נוגע לי באוטו'. והאוטו שלו נגע בי. במקרה חברים הפרידו בינינו".

המשטרה עצרה את נהג הרכב, תושב אלעד (26). בחקירה טען כי ביקש למחות על ההפגנה נגד הממשלה, ולא מצא מקום לעצור ולכן עצר את רכבו דווקא מול המפגינים.
הערב מסרה המשטרה כי "החשוד נעצר בחשד להפרת הסדר, נהיגה פוחזת ותקיפה ואיומים. בשלב זה לא קיים חשד לניסיון דריסה. החקירה טרם הסתיימה וככל שיידרש החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו מחר בבוקר".
ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס הערב לתקרית בהפגנה. "ככה מתרסקת דמוקרטיה, ביום אחד. בן גביר אומר שיפעילו מכת"זיות נגד המפגינים שלנו, ח"כ פוגל אומר שצריך לעצור את בני גנץ ואותי ולזרוק אותנו לכלא על בגידה כי דיברנו נגד הממשלה ובבאר שבע מנסים לדרוס סטודנטים שלנו כי הם מפגינים ומשתמשים בזכותם לחופש הביטוי", אמר לפיד. "אנחנו לא ניתן שיידרסו אותנו, אנחנו לא ניתן שיידרסו את המדינה האהובה שלנו".