ברכב, בחצר בית ובאתר בנייה: תושבי תל אביב וראשון לציון נחרדו הלילה (בין שני לשלישי) מפיצוץ של מטען חבלה ורימון בשתי תקריות שונות. במקביל, הבוקר אותר באתר בנייה בחולון מטען חבלה נוסף. מאוחר יותר נורה באזור התעשייה בחולון תושב יפו מוחמד עוודאללה, כבן 40. הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית חולים, שם נקבע מותו.

3 צפייה בגלריה
מוחמד עוודאללה
מוחמד עוודאללה
הנרצח בחולון, מוחמד עוודאללה
הדיווח על הירי התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב איילון בשעה 10:59 חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה העניקו לפצוע טיפול רפואי, ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבו אנוש. חובשים מיחידת האופנועים של מד"א, לירן בקאלו ולי רוס, סיפרו: "הפצוע שכב בתוך מוסך כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, לאחר בדיקות ראשוניות מצבו הוגדר קריטי. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי ביצוע פעולות החייאה". כאמור, מותו נקבע בבית החולים.
שוטרי תחנת חולון יחד עם חוקרי מז"פ של מחוז תל אביב פתחו בחקירת הירי. השוטרים אספו ראיות בזירה ומבצעים סריקות על מנת לאתר מעורבים. נמסר כי הרקע לאירוע הוא פלילי. כאמור, מטען חבלה אותר הבוקר באתר בנייה בחולון. מהמשטרה נמסר כי כל כיווני החקירה נבדקים, והקבלן טוען שאין לו סכסוך.
3 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ בתל אביב
זירת הפיצוץ בתל אביב
זירת הפיצוץ בתל אביב
(צילום: הצלה)
3 צפייה בגלריה
השוטרים בזירת הרצח בחלון
השוטרים בזירת הרצח בחלון
השוטרים בזירת הרצח בחולון, היום
(צילום: דוברות המשטרה)
מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בעקבות דיווח שהתקבל בשעות הלילה על פיצוץ המטען שהתרחש ברכב ברחוב ברודצקי בתל אביב. איש לא נפגע באירוע. החשד הוא כי הרקע לאירוע פלילי, וכוחות משטרה שהגיעו למקום החלו באיסוף ממצאים וגביית עדויות.
בראשון לציון, פיצוץ הרימון, שלפי החשד הושלך לעבר ביתו של תושב העיר, החריד את התושבים ברחוב כצנלסון. שוטרים שהגיעו למקום איתרו את שרידי הרימון, וגם באירוע הזה החשד הוא כי הרקע פלילי. בשבוע שעבר הוגש נגד תושב העיר המדובר כתב אישום בפרשה לקשירת קשר לפגיעה בראש ארגון הפשע אלי מוסלי. מהמשטרה נמסר: "איתרנו שרידים של רימון רסס שהושלך בסמוך למבנה. בשלב זה אנחנו בודקים את הנסיבות, למי יועד הפיצוץ, או שמא מדובר בכתובת שגויה״.
פורסם לראשונה: 11:11, 05.03.24