שר הביטחון יואב גלנט אמר כי הוא פועל בכל דרך להעביר את החקיקה בהסכמה רחבה, על הפרק הצעת פשרה חדשה שנחשפה ב-ynet - אבל ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר מתכנן את לוח הזמנים שלו לימים שאחרי האישור הצפוי של ביטול עילת הסבירות. בניגוד לחודשים האחרונים לוח הזמנים כולל גם שתי טיסות.
1 צפייה בגלריה
רה"מ בנימין נתניהו לפני ההמראה לאתונה
רה"מ בנימין נתניהו לפני ההמראה לאתונה
ראש הממשלה ורעייתו. בדרך להמראה, אחרי 4 חודשים בישראל
(צילום: חיים צח, לע"מ)
ביום שלישי צפוי נתניהו להמריא לקפריסין, לפגישה משולשת עם נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס וראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטקיס. זו תהיה טיסתו הראשונה של ראש הממשלה לחו"ל מאז הביקור בלונדון במרץ, אז התמודד עם מחאות סמוך למלונו.
נתניהו צפוי לחזור לארץ יממה לאחר מכן, וביום שישי שוב להמריא - הפעם לטורקיה, לפגישה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן. הפגישה בין השניים תיערך באיסטנבול ותתקיים שלושה ימים לאחר שארדואן ייוועד עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

נתניהו מנהיג את ישראל כמעט ברציפות מאז 2009. ארדואן משמש כנשיא טורקיה מאז 2014 ולמעשה מנהיג את המדינה מאז 2003, אז נבחר לראשונה לראש הממשלה. מאז 2008 שני המנהיגים נועדו ביניהם רק פעם אחת, ב-2016 - וזו תהיה הפגישה השנייה ביניהם.
בעוד חודשיים ימריא ראש הממשלה לנאום באו"ם, וייתכן שבמהלך ביקורו הוא ייפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. בבית הלבן אישרו בשבוע שעבר כי פגישה כזו תתקיים בארצות הברית בסתיו. אחרי החגים צפוי נתניהו להמריא לסין.