פעיל הליכוד רמי בן יהודה, שנודע בארגון הפגנות והתנכלויות לחברי כנסת שעזבו את המפלגה או הצטרפו לממשלה הנוכחית ולבני משפחותיהם, תועד היום (שבת) תוקף את אחד המפגינים נגד בנימין נתניהו במחלף חמד. בן יהודה תיעד את הגעתו לגשר דקות ארוכות לפני התקיפה - וטען שאחד המפגינים פגע עם מקל בראשו לפני שתקף את המפגין. מהליכוד נמסר הערב בתגובה כי בן יהודה הושעה מפעילותו במפלגה עד לבירור התקרית. "לא מקבלים שום אלימות מצד אנשינו", נמסר.
3 צפייה בגלריה
פעיל ליכוד תקף מפגין במהלך הפגנה של הדגלים השחורים
פעיל ליכוד תקף מפגין במהלך הפגנה של הדגלים השחורים
בן יהודה תוקף את המפגין

"הנה כל הממורמרים, עוכרי ישראל ושונאי ישראל. תומכי טרור עלובים, ביבי חוזר", אמר בן יהודה כשצילם את המפגינים והעביר זאת בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו. המפגינים ניסו להדוף אותו ולהרחיק אותו מהמקום, אך בן יהודה סירב. ברקע נשמעו קריאות רבות להימנע מאלימות, אך כשאחד המוחים שאל את בן יהודה היכן שירת בצבא, השיב: "איפה אמא שלך שירתה? אצל היטלר? בולשביק גזען, איפה שירתה הנוכרייה מגרמניה?".
רמי מתן, הפעיל שהותקף, אמר בשיחה עם ynet כי בן יהודה הכה אותו בצדו השמאלי של הראש, וכתוצאה מכך הוטח על רכב. "תוך כדי העימותים הוא תקף עוד כמה מפגינים", אמר מתן. "הבחור הזה מוכר באלימות שלו, עד שהשוטרים הגיעו חטפנו את המכות שלנו". מתן הוסיף כי "רמי בן יהודה הוא ביביסט אלים. הוא קילל והתקרב עם הטלפון ואמר שאני בוגד".
בן יהודה טוען כאמור כי הותקף בעצמו במהלך העימות מול מתנגדי נתניהו, ובשיחה עם ynet אמר כי הגיש תלונה במשטרה: "40-30 בחורים עם מקלות תקפו אותי. נתנו לי מכות עם מקלות, גנבו לי את הטלפון. זו לא פעם ראשונה שהם מרביצים. אני לא אשבר מולם. אמרתי למשטרה שאם לא יעשו סוף לאלימות זה ייגמר לא טוב. הגנתי על עצמי מול מלא אנשים". הוא הוסיף: "אם האלימות הזאת לא תטופל על ידי המשטרה, אני אגיע עם 100 מפגינים ונראה אם הם ירימו את היד. הם הרביצו לי".
ביש עתיד מסרו בתגובה לתקיפה כי "רמי בן יהודה ממומן על ידי הליכוד. הוא חלק מרכזי ממכונת הרעל המסיתה והאלימה של נתניהו. ההשעייה והבירור של הליכוד זה לא יותר מכסת״ח ופייק. האגרוף הזה הוא באחריותו הישירה של נתניהו. היום זה אגרוף, מחר יישפך דם".
3 צפייה בגלריה
הפגנת הדגלים השחורים ברחבי הארץ
הפגנת הדגלים השחורים ברחבי הארץ
(צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים)
3 צפייה בגלריה
הפגנת הדגלים השחורים ברחבי הארץ
הפגנת הדגלים השחורים ברחבי הארץ
מפגינים בחדרה, היום
(צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים)
לפי מארגני מחאות הגשרים, מדובר בתקיפה החמישית מאז שחזרו להפגין, והקבוצה שמחתה במחלף חמד הזעיקה את המשטרה למקום. באחד המקרים המדוברים לאחרונה זוג נערים ואביהם תקפו מפגינים בראשון לציון והשליכו עליהם אבנים.
מארגני ההפגנה מסרו כי "מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים. נגמרו הימים בהם האלימות וההסתה שלהם הרתיעו אותנו. התשובה שלנו לכל ביביסט אלים שתוקף מפגינים - עוד גשרים ועוד מוקדי הפגנות המוניים בכל רחבי הארץ". המחאה היום בגשרים ובצמתים, כך לפי המארגנים, נערכה בכ-150 מוקדים ברחבי הארץ, מצומת הגומא בצפון ועד אילת.
לטענת המארגנים הם חוו התנכלות גם מצד עיריית נתניה, ולדבריהם פקחים מטעמה נשלחו לחלק לפעילים דוחות על תליית שלטים נגד נתניהו. "הפקחים דרשו להסיר שלטים ועליהם הכיתוב 'לא תחזור!' ורשמו בכל גשר דוח בסך 730 שקלים", נמסר מטעם מארגני המחאה. הם האשימו את ראש העיר מרים פיירברג ב"ניצול סמכות" כדי לסייע לנתניהו.
בעירייה אמרו בתגובה כי "נסיבות האירוע ייבדקו וייבחנו. ככלל, שמורה הזכות לכל אזרח להגיש בקשה לביטול הדוח בהתאם לחוק. כל ניסיון לקשור את שמה של ראש העיר לאירוע הינו תלוש מהמציאות ומגוחך, שהרי פקח לא מתקשר ישירות לראש העיר לפני שהוא נותן דוח, בדיוק כפי ששוטר תנועה לא מתקשר לשר לביטחון פנים על דוח בגין מהירות".