יותר מארבעה חודשים חלפו מאז שהנער מוישי קליינרמן נראה לאחרונה, ובשבוע שעבר נראה שחלה פריצת דרך בחקירת היעדרותו. בחמישי הותר לפרסום שמו של סלומון אברמוב (35), אחד החשודים שנעצרו בפרשת היעדרותו של הנער בן ה-16 ממודיעין עילית, כשאתמול האריך בית המשפט את מעצרו בארבעה ימים נוספים. בשבוע שעבר נעצר חשוד נוסף, אך הוא שוחרר ללא תנאים מגבילים. אימו של מוישי גיטי קליינרמן התייחסה להתפתחות בחקירה, ואמרה הבוקר (שני) לאולפן ynet: "עדיין אין לי קצה חוט ממשי".
2 צפייה בגלריה
הוריו של מוישי
הוריו של מוישי
"משדרת לילדים שאין רע בעולם". מוישי ואימו גיטי
(צילום: שאול גולן, באדיבות המשפחה)
2 צפייה בגלריה
מבצע חיפושים אחר מוישי קליינרמן ומשה אילוביץ
מבצע חיפושים אחר מוישי קליינרמן ומשה אילוביץ
חמ"ל החיפושים באזור מירון, שבוע שעבר
(צילום: שמיר אלבז)
כשנשאלה האם מוישי הזכיר את שמו של אברמוב, אמרה כי "אני לא רוצה לחשוף מידע - לא אוהבת לדבר על אנשים. המשטרה תעשה את מה שצריך". לדבריה, "לא בטוח שהוא קשור להיעלמותו". היא הוסיפה: "זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב. גם העובדה שעם ישראלי איתנו. אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, עושים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד".
לתחושה של קליינרמן, עדיין לא התקבלה "ראיית הזהב", אך היא משתדלת לשמור על יציבות מסוימת. לדבריה, "אני כל הזמן משדרת לילדים שלי שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם". היא הוסיפה: "לבתי בת ה-4 נעלם הבקבוק. היא אמרה לי שזה כמו מוישי - הוא נמצא אצלנו בכל מקום ובכל רגע בחיים".