תום כספי (36) ביצע עבירות מין במשך כחמישה חודשים בשלוש אחיות בנות שנתיים עד שש. כך נטען בכתב אישום שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה. מכתב האישום עולה כי כספי תיעד את מעשיו והספיק למחוק סרטוני וידאו שצילם לפני מעצרו.
לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אילנה פיקוס מפרקליטות מחוז חיפה, בשתיים מהילדות ביצע הנאשם עבירות אינוס בכמה הזדמנויות, ובשלושתן ביצע עבירות רבות של מעשים מגונים. עוד צוין כי כספי ביצע את המיוחס לו בתדירות של כמה פעמים בשבוע לערך, בעת שהשגיח לבדו על שלוש הילדות או על חלקן.
2 צפייה בגלריה
תום כספי בבית המשפט
תום כספי בבית המשפט
תום כספי בבית המשפט
(צילום: ליאור אל-חי)
2 צפייה בגלריה
תום כספי
תום כספי
(צילום: משטרת ישראל)
בנוסף עלה כי כספי הורה לשתיים מהילדות שלא לספר לאיש על מעשיו, אחרת לא יוכל עוד להמשיך להיפגש עמן. לאחר שמעשיו נחשפו והגיעו לידיעת אם הילדות, היא פנתה לכספי והוכיחה אותו על מעשיו.
טרם מעצרו בארבעה באפריל, מחק הנאשם את סרטוני הווידאו שבהם תיעד בטלפון הנייד שלו את הילדות בעירום תוך ביצוע עבירות המין, מתוך כוונה למנוע השימוש בהם כראיה.
השופט מוחמד עלי האריך את מעצרו של כספי עד 11 במאי, אז ייערך דיון בבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים. בהחלטתו ציין השופט עלי: "עיינתי בתיק החקירה והתרשמתי כי קיימת בתיק תשתית ראייתית מספקת לשלב הזה, ועל בסיס זה אני מאריך את מעצרו עד להחלטה אחרת".
עורכי הדין נדב גרינולד ולוטן איפעורכי הדין נדב גרינולד ולוטן איפצילום: ליאור אל-חי
כספי מיוצג על ידי עורכי הדין נדב גרינולד ולוטן איפ. הסנגורים מסרו בתגובה: "כתב האישום הוגש היום ומתייחס רק לחלק קטן מהעבירות אשר יוחסו ללקוח שלי מלכתחילה. מטבע הדברים ובשל הרגישות הרבה לא נוכל להתייחס לאישומים עצמם. חומר החקירה טרם הועבר לעיון ההגנה ולאחר שיתקבל נגיב בהתאם בבית המשפט".