העבריינים לא מרחמים גם על אלה שמחכים לשבב של מידע על גורל יקיריהם שנחטפו לרצועת עזה: בשעות הלילה נגנבו ממתחם משפחות החטופים ברחוב שאול המלך בתל אביב מחשב נייד, מכשיר טלפון נייד, אוזניות, מפתחות לרכב ומצלמה. אחר הצהריים (יום א') הודיעה המשטרה כי שוטרי תחנת לב תל אביב איתרו את הרכוש הגנוב.
במשטרת ישראל התקבל הבוקר דיווח מאזרחים, אשר שהו במאהל התמיכה במשפחות החטופים בתל אביב על גניבת החפצים.


הכותרת
חולם על בתים בלי ממ"ד | היום שאחרי המלחמה עפ"י חיים ילין
20:38
במשטרה אמרו כי מיד עם קבלת התלונה, שוטרי תחנת לב תל אביב, בסיוע בלשי תחנת שרת ושוטרי מרכז השליטה של המחוז, ערכו מספר פעולות חקירה מהירות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, שהובילו את החוקרים לזהות את אחד החשודים ואת הרכוש שנגנב.
בהמשך נעצרו שלושה חשודים נוספים בחשד למעורבות באירוע. מהמשטרה נמסר כי ארבעת החשודים - תושבי תל אביב בשנות ה-30, ה-40 וה-50 לחייהם - הועברו לחקירה והרכוש שנתפס הושב לבעליו.
1 צפייה בגלריה
משטרת ישראל עצרה מעורבים בגניבת רכוש ממתחם משפחות החטופים בתל אביב
משטרת ישראל עצרה מעורבים בגניבת רכוש ממתחם משפחות החטופים בתל אביב
משטרת ישראל עצרה מעורבים בגניבת רכוש ממתחם משפחות החטופים בתל אביב
(צילום: דוברות המשטרה)
ממטה המשפחות נמסר: "אנו מבקשים להודות למשטרת ישראל ולמפקדי ושוטרי מחוז תל אביב על הפעילות המהירה והיעילה להחזרת החפצים לבעליהם. החיבוק והתמיכה ממשטרת ישראל בימים קשים אלה מרגשים את כולנו - המשפחות, המתנדבים, התומכים, ואת כל אזרחי ישראל".
אין זו הפעם הראשונה שגנבים פוגעים ברכושם של מפונים, בני משפחות החטופים או אפילו קורבנות מתקפת הטרור הרצחני של חמאס.
לפני שבועיים הוגש כתב אישום נגד תושב באר שבע. הוא הואשם בגניבת קרוואן מזירת הטבח במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים שבה נרצחו מאות מבלים. לפי כתב האישום, הנאשם הגיע ב-7 באוקטובר ברכבו הפרטי לאזור הטבח וביקש את אישור הצבא להיכנס באמתלה שברצונו לסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות נעדרים.
במהלך שהותו בשטח המסיבה, הבחין בקרוואן ונכנס לתוכו. הקרוואן היה שייך לחלק מצוות המסיבה, והם גרו בו לקראתה. לפי האישום, הוא חיבר את הקרוואן לרכב וגנב אותו מהשטח הצבאי לבאר שבע. הוא החנה את הקרוואן בסמוך לבית עסק ששייך לו ברחוב הפועלים. בהמשך גנב הנאשם ארנק ובתוכו 10,000 דולר, רישיון נהיגה וכרטיס אשראי.