"הוא הרג אותו מול העיניים שלי": משה מאור בן דוד, בן 35 מנתניה, הוא הולך הרגל שנהרג בתאונת הפגע וברח בכביש החוף ליד אודים, שבה נהרג גם רוכב אופנוע. הנהג הפוגע גנב משאית שנהגה עצר כדי לסייע, ברח מהמקום, ונעצר בביתו בנתניה. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראה הנהג נוסע בזיגזג ו"מתחרה" עם רוכב אופנוע, דקות לפני התאונה.
האם זהבה הייתה עם בנה מאור, כשהוא נפגע ונהרג. "הייתי איתו ליד הגשר, הרכב פגע בו ואז האופנוע נפגע. הנהג הרג לי את הילד מול העיניים שלי ואז הוא בא אליי ואמר לי 'תירגעי'. אז הוא נכנס לרכב אחר, ברח ואני נשארתי פה עם שתי גופות. זוועה מה שקרה לנו. מאור היה ילד טוב, ירא שמיים, חכם". בתאונה נהרג גם רוכב אופנוע בן 46.

3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים ליד מושב אודים, משה מאור
תאונת דרכים ליד מושב אודים, משה מאור
משה מאור והרכב שפגע בו
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, באדיבות המשפחה)

הנהגת שצילמה את הרכב הפוגע בנתיבי איילון, לפני העלייה לכביש החוף, הרחיבה על התיעוד החריג. "ראינו אופנוע שמנסה לעקוף את הרכב הירוק, ונהג הרכב לא נתן לו - הוא זגזג בין נתיבים בצורה מסוכנת, אפילו כשהאופנוע הגיע קרוב לשוליים הרכב כמעט רמס אותו. בסוף האופנוע עקף והמשיך בנסיעה, אבל זה נראה כאילו הרכב הירוק רצה לרדוף אחריו".
במשטרה אמרו כי לאחר שדרס למוות את רוכב האופנוע ואת הולך הרגל, הנהג הפוגע - תושב נתניה בשנות ה-30 לחייו - גנב משאית מנהג שעצר במקום על מנת לסייע לנפגעים בתאונה. השוטרים איתרו אותו לפי מספר לוחית הרכב שנטש בזירה ועצרו אותו בביתו בנתניה.
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים ליד מושב אודים
תאונת דרכים ליד מושב אודים
זירת התאונה ליד אודים
(צילום: מתן טורקיה)
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים ליד מושב אודים
תאונת דרכים ליד מושב אודים
(צילום: מתן טורקיה)
חובש רפואת חירום במד"א, דניאל שבע, סיפר על התאונה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב פגע במעקה הבטיחות של גשר הולכי הרגל ונלכד בינו לבין החומה, והאופנוע שהיה מפורק היה על המדרכה בסמוך. שני הנפגעים, הולך רגל ורוכב האופנוע, שכבו על העלייה לגשר הולכי הרגל כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".
גם שעתיים לאחר התאונה, העלייה לגשר הולכי הרגל נותרה חסומה. תמר שחלפה במקום סיפרה: "זה קרה ברגע. המכונית הירוקה התנגשה בקיר בעלייה לגשר. פשוט מזעזע".
בתוך כך, היום בצהריים נקבע בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מותו של הולך הרגל, בן 28, שנפצע אנושות בתאונת פגע וברח אתמול בלילה בנתניה.
הנהג, תושב רמת גן כבן 50, נמלט מזירת התאונה מבלי לסייע ובהמשך נעצר. מעצרו הוארך אתמול בבית משפט השלום בפתח תקווה ביממה.