שני בני אדם נהרגו ושמונה נפצעו קשה ברצף של תאונות דרכים במהלך השבת, ולמרבה המזל רצף התנגשויות חריג בין מכוניות בתל אביב - שאירע גם כן אתמול - לא גרם לנפגעים.
בתיעוד יוצא דופן מהמנהרה במחלף לה גוארדיה שבנתיבי איילון נראו אופנועים ומכוניות מחליקים על הכביש בעקבות כתם שמן על הגשר ומתנגשות זו בזו.
בזה אחר זה החלו נהגים לאבד שליטה על רכבם ולהחליק על הכביש בשל כתם השמן. בסרטון נראות שלוש מכוניות נכנסות למנהרה, מחליקות בזו אחר זו ופוגעות האחת בשנייה.
2 צפייה בגלריה
מכוניות מחליקות במחלף לה-גוארדיה באיילון כתוצאה מכתם שמן על הכביש
מכוניות מחליקות במחלף לה-גוארדיה באיילון כתוצאה מכתם שמן על הכביש
רצף ההתנגשויות במנהרה בתל אביב
מבירור עם נתיבי איילון עולה כי כתם שמן שנותר על הכביש מתאונה שהתרחשה במקום מוקדם יותר ככל הנראה לא טופל. לאחר התאונות הקלות הגיעו למקום צוותים של החברה וניקו אותו.
אתמול בערב נפצעו שמונה בני אדם, בהם שלושה ילדים, בתאונה בכביש 90, ליד צומת אדם. בין הפצועים היו גם שניים שמצבם קשה - ילד כבן 8 וצעירה כבת 20.
שעה לפני כן נהרגה צעירה כבת 25 בתאונה בין ארבעה כלי רכב בכביש 1 בין מחלף נווה אילן למחלף שורש. באותה תאונה נפצע גבר כבן 30 באורח קשה וגבר כבן 25 נפצע בינוני.
בלילה שבין שישי לשבת נהרג נער בן 17 שרכב על קטנוע והחליק ברחוב הירקון בתל אביב, באזור כיכר אתרים. בתאונות אופנוע אחרות במהלך השבת נפצעו עוד חמישה בני אדם.