"חנק, הטיח על הקרקע ולא הרפה, עד שהפסיקה להתנגד - וביצע בה את זממו". הפרקליטות הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום לבית משפט המחוזי ת"א-יפו נגד הנאשם שריף גאפין, בן 24 מחוף השנהב, בגין עבירות של אונס, ניסיון אונס ומעשה מגונה נגד אישה בת 63, שיצאה לריצה בפארק ציבורי בחולון בתחילת החודש, בשבת בבוקר. אזהרת טריגר - אונס: כתב האישום שמפורט בכתבה מכיל תיאורים קשים.
1 צפייה בגלריה
שאריף גאפין
שאריף גאפין
שריף גאפין
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אפרת רותם מפרקליטות מחוז ת"א, ב-2 במרץ בשעה 06:10, או בסמוך לכך, יצאה המתלוננת לריצה בפארק פילבוקס בחולון. כאשר עצרה במהלך הריצה כדי להוריד את העליונית שלבשה, הגיח הנאשם מאחוריה, התנפל עליה, הסתיר את עיניה באמצעות זרועו, נעמד מולה, אחז בצווארה והתחיל לחנוק אותה.
לפי האישום, בשלב הזה ניסתה המתלוננת בת ה-63 להיאבק בו, ניסתה לשחרר מאחיזתו בצווארה, הפצירה בו לחדול ממעשיו ואף הצליחה להזיז את אצבעו של הנאשם. ואולם, הנאשם לא הרפה ותוך שהוא אוחז בצווארה בחוזקה, ניסה להוריד את מכנסיה בכוח. "המתלוננת התנגדה למעשיו של הנאשם, נאבקה עימו, ובתגובה, דחף הנאשם את המתלוננת וניסה להורידה על ברכיה תוך שהיא ממשיכה להיאבק עימו", נכתב.
במהלך המאבק, הצליח הנאשם להפיל את בת ה-63 לקרקע, וכשהיא מוטלת על גבה, כך תואר בכתב האישום, הפשיל בכוח את מכנסיה ותחתוניה. בעוד המתלוננת ממשיכה להיאבק בו, היא בעטה בבטנו של הנאשם גאפין, ובתגובה הוא לחץ בחוזקה על קנה הנשימה שלה. "מכאן הפסיקה המתלוננת להתנגד למעשיו, מחששה לחייה", צוין בכתב האישום.
"מיד לאחר מכן, ביצע הנאשם עבירות מין חמורות במתלוננת, תוך שהוא ממשיך לאחוז בצווארה ולוחץ בחוזקה על קנה הנשימה שלה, במטרה למנוע את התנגדותה למעשיו". בסוף כתב האישום נכתב כי "רק לאחר שהצליח הנאשם לבצע במתלוננת את זממו, הרפה מצווארה, שאל אותה פעמיים 'האם היא סולחת לו?' - ונמלט באמצעות אופניו".
עו"ד שמואל פלישמן, שמייצג את הנאשם מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "מבלי להקל ראש בכתב האישום שהוגש היום כנגד הנאשם, לצערי גורמי החקירה לא נתנו את התמונה האמיתית בהארכות המעצר בבית המשפט, שכן כתב האישום שהוגש היום חמור פחות ממה שהוצג על ידי המשטרה בדיוני המעצר. כשאקבל את חומר הראיות נוכל לדעת בדיוק מה יש בתיק. בשלב זה הסכמתי להארכת מעצרו של הנאשם עד לקריאת חומר הראיות".