נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו פונה הלילה (יום ב') לבית החולים בעקבות כאבים בבטנו. כך סיפר רופאו של הנשיא, ד"ר אנטוניו לואיז מסדו, שציין שבבית החולים ייבדק אם יש צורך לבצע ניתוח.
2 צפייה בגלריה
 קטע חופשה ואושפז בבית החולים. בולסונרו
 קטע חופשה ואושפז בבית החולים. בולסונרו
קטע חופשה ואושפז בבית החולים. בולסונרו
(צילום: רויטרס)
כלי התקשורת בברזיל דיווחו שבולסונרו קטע חופשה לרגל השנה החדשה. הוא חזר ממדינת המחוז סנטה קטרינה בדרום ברזיל ואושפז בבית חולים בסאו פאולו. בבית החולים מסרו שבולסונרו סובל מחסימת מעיים ושמצבו יציב, ושכרגע אין צפי למועד השחרור שלו.
בולסונרו בן ה-66 נדקר בבטנו בעצרת בחירות ב-2018 על-ידי אחד ממתנגדיו. הוא נפגע קשות בכבד, סבל מדימום פנימי ונשלח לניתוח. הדקירה השביתה את בולסונרו לשבועות ארוכים. מאז ניסיון ההתנקשות אושפז בולסונרו כמה פעמים ועבר כמה ניתוחים, שחלקם לא היו קשורים לדקירה.
2 צפייה בגלריה
תמונות השנה של AFP
תמונות השנה של AFP
בולסונרו בזמן הדקירה בעצרת הבחירות
(צילום: AFP, RAYSA LEITE)
ביולי 2021 פונה הנשיא לטיפול רפואי אחרי שסבל משיהוקים כרוניים שנמשכו 10 ימים. שעות אחרי שאושפז בבירה ברזיליה הודיעה לשכתו שהוא יאושפז בסאו פאולו, בעקבות חסימת מעיים.
ביולי 2020 הודיע בולסונרו שהוא נדבק בנגיף הקורונה. הוא הלך להיבדק אחרי כמה ימים שבהם סבל משיעול ומחום גבוה. במהלך משבר הקורונה הביע בולסונרו זלזול במגפה העולמית ובהנחיות של מערכת הבריאות בארצו. הוא עטה מסכה רק לעיתים רחוקות וכינה את הנגיף "שפעת קטנה".