בקלנסווה אם לארבעה נורתה ונפצעה אנושות ליד בנה שעם צרכים מיוחדים, ברהט תועד אלמוני יורה לכל עבר ופוגע בשנאי. בתיעוד מהעיר שבנגב נראה ירי צרורות מהרכב, בשכונה 24. המשטרה פתחה בחקירה ולא דווח על נפגעים. בתים נותקו מחשמל בעקבות הירי. הבוקר (ראשון) נערה כבת 14 נפצעה באורח בינוני מירי בשכונה 20 ברהט.
הדיווח על הירי בנערה ברהט התקבל בשעה 5:02 במוקד 101 של מד"א במרחב נגב. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים סורוקה כשהיא סובלת מפציעת ירי בבטנה. המשטרה עצרה שלושה חשודים במעורבות בירי.
אמש, מעט אחרי השעה 18:00, נורתה רימא חדיג'ה חשב, בת 33 ואם לארבעה ילדים, בראש ובחזה בקלנסווה שבשרון. היא נורתה בעת שהייתה ליד רכבה בחניית הבית, בצמוד לבנה - בן 8 עם צרכים מיוחדים - שהיה בתוך הרכב בעת הירי. חשב פונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשמצבה מוגדר אנוש, ושם ממשיכים להיאבק על חייה.
3 צפייה בגלריה
ארבעת ילדיה של רימא כדיג'ה שנורתה בקלנסווה
ארבעת ילדיה של רימא כדיג'ה שנורתה בקלנסווה
ארבעת ילדיה של רימא שנפצעה באורח אנוש
3 צפייה בגלריה
זירת הירי בקלנסווה
זירת הירי בקלנסווה
זירת הירי בקלנסווה
3 צפייה בגלריה
זירת הירי בקלנסווה
זירת הירי בקלנסווה
זירת הירי בקלנסווה
חשב יצאה במכוניתה עם בנה לקנות אוכל לסעודת רמדאן, וכשחזרה חיכה לה אלמוני ליד הבית. הוא ירה בה מטווח קצר, ופצע אותה אנושות. שלושת ילדיה האחרים ראו את הירי באמצעות מצלמות האבטחה בביתם, ופתחו בזעקות שבר.
שוטרי תחנת המשטרה בטייבה, בפיקוד מפקד התחנה, הוזעקו למקום ופתחו בחקירה. הם החלו באיסוף ממצאים וראיות מהזירה. עד כה לא נעצרו חשודים, אבל המשטרה החלה בחקירת קרובי משפחה.
מוחמד חדיג'ה, אביה של רימא, אמר: "הבת שלי היא אישה נפלאה, וחיה כדי לגדל את ארבעת ילדיה. למה רצו לחסל אותה? הם ירו בה וכמעט רצחו אותה".
לדבריו, "הבת שלי פנתה למשטרה ואמרה להם שהיא נמצאת בסכנת חיים. היא ביקשה הגנה, אבל לצערי לא עשו כלום עד שירו בה". במשטרה אמרו בתגובה כי "האישה לא הגישה תלונה בגין איומים, אלא על זה שמציקים לילדיה".
פורסם לראשונה: 23:31, 23.04.22