הוא טיפס לראש עץ ברוש כדי למנוע את פינוי כרם בן אליהו בבנימין - ומשם התראיין לאולפן ynet, ותקף את ראשי מפלגות הימין החברות בקואליציה. "לא רואה אותם, וזו חרפה", אמר עמישב מלט כשנשאל אם הוא רואה את בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר ממקום התבצרותו.
אתה מדבר איתנו מצמרת העץ עכשיו, נכון? "כן מגובה של 5 מטר. רתום ברתמה על צמרת של עץ ברוש".
טוב, זה באמת אחד הריאיונות היותר מוזרים שהיו. "הדבר המוזר והמטורפים זה שעוקרים פה את העצים ליהודים. זאת מחאה קטנה ופשוטה".


אתה בעצם שם כדי שלא יעקרו את העץ, לא כדי למנוע את הפינוי של המאחז והכרם. "כן, מה שאני יכול לעשות אני עושה, וגם אם הכרם הזה ייעקר חלילה או מאחז כזה ואחר ייהרס, הרוח הזאת בסוף תנצח. אנחנו לא נוותר ואנחנו נתעצם ואנחנו דורשים שינוי מגמה, שינוי מדיניות אמיתי. יש פה שאלה מהותית - מה העתיד של יהודה ושומרון, מה המגמה פה בהתיישבות.
מה גרם לך לעלות על העץ? זה משהו שלא ראינו בפינויים קודמים. "זה מה שהיה לי פה. לתפוס את העץ, לחבק אותו. הלב נקרע מהכאב הזה - רצח, רצח, רצח. אחרי 2,000 שנה עם ישראל חוזר לארץ וזה מה שיש לנו לעשות, לעקור עצים ליהודים? זה פשוט טירוף".
מה אומרים לך לוחמי מג"ב שהגיעו שם כדי לפנות את הכרם? "הם אטומים לצערי ולא מבינים מה הולך פה".
אתה מצפה מהם לסירוב פקודה? "אני שואל אותם שאלה פשוטה - לאיזה משמר גבול הם התגייסו? איזה גבול? איזה עם? הם מגינים על האינטרס של עם ישראל או על אינטרס של מדינת פלסטין? מי ששלח אותם זאת מדינת ישראל או מחמוד עבאס? ברור שצריך לסרב פקודה. מי שעושה כזה פשע ונותנים לו פקודה בלתי חוקית בעליל, הוא צריך לא לקיים אותה".
עד מתי תישאר שם? "לא יודע. זה היה אלתור מהרגע, לא היה אצלי אפילו בקבוק מים. אני לא מוכן לרדת. יש פה לוחמי יס"מ מתחתיי, הם מבקשים שארד, 'ואם לא תרד נפרק אותך מכות ונוריד אותך בכוח'. ככה הם אומרים".