3 צפייה בגלריה
בולען כביש נתיבי איילון תל אביב ליד מחלף השלום עזריאלי
בולען כביש נתיבי איילון תל אביב ליד מחלף השלום עזריאלי
החסימה במחלף השלום
(צילום: דוברות נתיבי איילון)
רמפת היציאה מכביש איילון צפון למחלף קק"ל נחסמה אמש ל-24 שעות לצורך בחינה לאור נזילת מים באתר עבודות. מחברת נתיבי איילון נמסר כי "הנושא מטופל על ידי צוות הביצוע". מוקדם יותר נחסם גם קטע בדרך ההגנה בעקבות שקיעת הכביש בשל פיצוץ צינור ביוב מתחתיו, ובמקביל מחלף השלום עדיין חסום מאז הימצאות הבולען בו השבוע.
החסימה הנוכחית היא סגירה מניעתית לאור האירועים האחרונים. במקום מתקיימות עבודות לצורך הקמת הנתיבים המהירים, וכעת התגלתה נזילת מים קטנה מתחת לכביש. כעת בודקים את הסיבה לנזילה, ולעת עתה הכביש יישאר חסום כדי לא לקחת סיכונים.
3 צפייה בגלריה
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
הבולען שנפער במחלף השלום וסגירתו
(צילום: נדב אבס, רועי רובינשטיין)
3 צפייה בגלריה
הבולען שנפער בדרך ההגנה בתל אביב
הבולען שנפער בדרך ההגנה בתל אביב
שקיעת הכביש בדרך ההגנה
( צילום: דוברות המשטרה)
מלבד מחלף קק"ל, מחלף השלום יישאר סגור עד לצאת החג, מכיוון שמי התהום שלפי הערכה הובילו להיווצרותו ממשיכים לזרום. בנתיבי איילון מעדיפים לשמור בינתיים על חסימת היציאה למחלף השלום עד שמי התהום יפסיקו לזרום, ויוסר החשש מבולענים נוספים.
אתמול בצהריים הודיעה המשטרה כי רחוב דרך ההגנה בתל אביב נסגר לתנועה מרחוב גבעתי לכיוון מערב בעקבות חשש לקריסת הכביש - לאחר שמה שנראה כמו בולען החל להיווצר במקום. עם זאת, בחברה הממשלתית נת"ע הבהירו כי מדובר בשקיעת הכביש בשל פיצוץ צינור ביוב מתחתיו, ולא בבולען. מהמשטרה נמסר כי נהגים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות עד לסיום הטיפול.
פורסם לראשונה: 20:43, 23.09.22