התפתחות דרמטית בפרשת הירי בעדי פרץ בבת ים, שנפצעה באורח קשה כשנסעה עם בתה הקטנה ומאושפזת מאז בבית החולים. יומיים אחרי המקרה, ל-ynet נודע הערב (יום ד') כי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב קרובים לפענוח הפרשה - ומאמינים כי הירי היה חלק מסכסוך בין עבריינים, שלא נועד לפגוע בה. "הפרשה הזאת תפוענח", הבטיחו גורמים במחוז.
2 צפייה בגלריה
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
(צילום: נדב אבס)

שלשום בעת שנסעה ברחוב הנביאים בעיר יחד עם בתה בת ה-4, בדרך לקרובי משפחתה, נפצעה פרץ בראשה באורח קשה מאוד מכדור שנורה מאקדח. היא איבדה שליטה על הרכב, עלתה על המדרכה ונעצרה בתוך גינה ציבורית. בהמשך פונתה לבית החולים במצב קשה מאוד, כל זאת לעיני ילדתה הקטנה המבועתת.
הערב חל שיפור במצבה של פרץ, שמאושפזת במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים איכילוב. פרופ' רחלי גרוסמן, סגנית מנהל המחלקה והרופאה המטפלת של פרץ, עדכנה כי היא נגמלה מהנשמה וכי ישנם סימנים ראשונים לתקשורת עם הסביבה. פרץ עדיין נמצאת תחת השגחה רפואית צמודה בטיפול נמרץ.
מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, הנחה להתייחס למקרה כאל רצח, והטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) בפיקודו של נצ"מ אסיר צור. עשרות חוקרים ובלשים פשטו על אזור האירוע, תשאלו את כל בעלי החנויות בקרבת מקום ועברו על כל מצלמות האבטחה. את המיקום המדויק של הירי לא כיסתה כנראה אף מצלמה.
החוקרים בדקו תחילה את כל כיווני החקירה - גם את האפשרות שלפיה כביכול פרץ נורתה במתכוון על ידי מתנקש. כפי שפורסם אתמול ב-ynet, דמות המפתח בחקירה מראשיתה הייתה רוכב אופנוע שנראה נמלט מהמקום. חוקרי המשטרה ניסו להבין אם מדובר ביורה עצמו, או באדם שאליו כוונו יריות ולכן ברח.
2 צפייה בגלריה
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ. נפגעה בראשה, עדיין מאושפזת במצב קשה
ל-ynet ו"ידיעות אחרונות" נודע כי ב-24 השעות האחרונות חלה התפתחות דרמטית בחקירה, וחוקרי הימ"ר יכולים לומר שהם במצוד אחר חשוד פוטנציאלי. עוד אפשר לומר שעיקר החקירה מתייחסת לאירוע כאל ירי בטעות.
אחת ההערכות שנשמעו עוד בליל האירוע בשטח הייתה שהירי כוון לאנשים שעמדו באזור קיוסק סמוך. באזור חמישה תרמילים. לפי ההערכה כעת, אחד מהקליעים פגע בטעות בעדי פרץ שעברה במקום. "אנחנו בכיוון טוב, ונראה לי שהתיק הזה יפוענח", אמר גורם בכיר במחוז תל אביב. "מי שעשה את המעשה הזה לא יתחמק מעונש. זה רק עניין של זמן עד שהוא ייתפס. לא מדובר פה במקצוען".
קורין אלבז-אלוש השתתפה בהכנת הכתבה