שרים וח"כים חגגו אמש (ראשון) בבני ברק בחתונת נכדתו של יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, תמר ברכר. בין האורחים הבולטים הייתה יו"ר העבודה ושרת התחבורה מרב מיכאלי - שאף תועדה רוקדת במרכז הרחבה בעזרת הנשים. ראש הממשלה יאיר לפיד לא הגיע לחתונה, אך התקשר לגפני כדי לברך.
מיכאלי הוזמנה על ידי גפני, והוא עבר לעזרת נשים עם עוד פמליה של גברים כדי לקבל אותה. השניים דיברו, ולאחר מכן מיכאלי נשארה לדבר עם אשתו.
3 צפייה בגלריה
מיכאלי רוקדת בחתונת נכדתו של ח״כ גפני
מיכאלי רוקדת בחתונת נכדתו של ח״כ גפני
גנבה את ההצגה. מיכאלי רוקדת בחתונת נכדתו של ח"כ גפני
3 צפייה בגלריה
מיכאלי רוקדת בחתונת נכדתו של ח״כ גפני
מיכאלי רוקדת בחתונת נכדתו של ח״כ גפני
מיכאלי וגפני משוחחים
עוד נכחו באירוע שר הרווחה מאיר כהן, יו"ר הכנסת מיקי לוי ושר המודיעין אלעזר שטרן (יש עתיד), וחברי הכנסת מהליכוד יואב קיש, דוד ביטן, מאי גולן, אופיר כץ, גדי יברקן, אלי כהן ושלמה קרעי. את מפלגתו של גפני ייצגו ח"כ לשעבר יעקב ליצמן וחברי הכנסת המכהנים אורי מקלב, יצחק פינדרוס, יעקב אשר ויעקב טסלר. כמו כן השתתף ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית.
השר מאיר כהן, כאמור מיש עתיד, פרסם בטוויטר תמונה שלו מהחתונה יחד עם גפני ונכדתו - וכתב: "נפגשים סביב המכנה המשותף הפשוט שלנו - עוד בית נאמן בישראל. בית כזה או בית אחר, העיקר עוד בית שמח בישראל. שפע ברכות למשפחת גפני החדשה, ולחברי ח"כ הרב משה גפני".
3 צפייה בגלריה
מאיר כהן חתונה חתונת נכדתו של ח״כ גפני ריקודים
מאיר כהן חתונה חתונת נכדתו של ח״כ גפני ריקודים
שר הרווחה מאיר כהן בחתונה
(מתוך טוויטר)
במערכת הפוליטית מקשיבים לאחרונה לגפני ומזהים את הפוטנציאל של יהדות התורה לחזור ולהיות לשון המאזניים שתכריע את התיקו בין הגושים - והחתונה נראתה בהתאם, בהשתתפות נציגים כמעט מכל סיעות הבית - דבר שלא בטוח שהיה נראה שלא בתקופת הבחירות.
לאחר החלטתה של ח"כ עידית סילמן לפרוש מהקואליציה, נזכיר, צינן גפני את צהלות השמחה שנרשמו בגוש נתניהו ואמר כי "האופוזיציה גם צריכה לעשות חשבון נפש מי הכי ראוי, ולמי יש הכי הרבה סיכוי להרכיב ממשלה באופן מיידי, מבלי ללכת לבחירות".
פורסם לראשונה: 22:59, 03.07.22