המשטרה הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב פוריידיס בן 27 שתקף רוכב אופנוע ביישוב מגוריו לפני כשבועיים וחצי. לפי האישום, שהוגש לבית משפט השלום בחדרה, הצעיר רדף אחר נהג האופנוע כ-150 מטרים - בנסיעה לאחור ובמהירות מופרזת עד שפגע בו. כפי שניתן לראות בתיעוד בתחילת הכתבה.
שוטר שנכח בפנצ'ריה סמוך למקום התקיפה ראה את המתרחש ורץ לעבר הנאשם, שניסה להמשיך ולתקוף את רוכב האופנוע - אך כשהוא זיהה את השוטר מגיע לעברו הוא נמלט מהמקום. השוטר הזעיק כוחות נוספים שפתחו במרדף אחר הצעיר ועצרו אותו לחקירה במחלק פשעים בתחנת המשטרה בזיכרון יעקב, שממנה עלה כי הרקע לתקיפה הוא סכסוך בין שתי משפחות בפוריידיס.
1 צפייה בגלריה
תיעוד: בעקבות סכסוך חמולות בכפר פורדיס - נהג בן 20 דורס במהירות מופרזת ברוורס רוכב קטנוע
תיעוד: בעקבות סכסוך חמולות בכפר פורדיס - נהג בן 20 דורס במהירות מופרזת ברוורס רוכב קטנוע
הנאשם שוחרר למעצר בית ורישיונו נשלל עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. תיעוד התקיפה
(באדיבות המשטרה)
מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בשבועיים האחרונים, עד שהיום כאמור הוגש נגדו כתב האישום שמייחס לו עבירות נהיגה פוחזת, תקיפה הגורמת חבלה של ממש וחבלה במזיד ברכב. בית המשפט הורה לשחרר את הנאשם למעצר בית מלא לצד פסילת רישיון הנהיגה שלו עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדו.
123 בני אדם נרצחו בחברה הערבית מתחילת השנה, ומאות הפגינו שלשום בצומת פוריידיס וחסמו את הכביש, בעקבות הרצח של עלאא מרעי (34), עוזר ראש המועצה המקומית. מרעי, אבא לילד בן 5 ותינוקת בת 4 חודשים, נרצח בפוריידיס ביום חמישי האחרון. מחקירה ראשונית של הרצח עלה כי הוא היה יחד עם ראש המועצה בעת שהם יצאו מחתונה - ואז נורו לעברם יריות שפגעו בו. ראש המועצה עצמו הצליח להימלט ולא נפגע.