יותר מארבעה חודשים חלפו מאז שהנער מוישי קליינרמן נראה לאחרונה, והשבוע נראה שחלה פריצת דרך בחקירת היעדרותו. אתמול הותר לפרסום שמו של סלומון אברמוב (35), אחד החשודים שנעצרו בפרשת היעדרותו של הנער בן ה-16 ממודיעין עילית, כשבית המשפט הותיר את שאר פרטי החקירה תחת צו איסור פרסום. גיטי קליינרמן, אמו של מוישי, התייחסה להתפתחות בחקירה וביקשה את עזרת צה"ל באיתורו: "מרגישה אותו ומתפללת עליו. מתחננת לצה"ל שיעזור לנו".
"אני עדיין חושבת שמוישי בין החיים. אני בטוחה שהתפילות של עם ישראל הן לא לריק, ושה' משגיח עליו בהשגחה פרטית", אמרה גיטי קליינרמן בשיחה עם ynet. "הלב שלי יוצא מדאגה. מוישי נמצא כל הזמן במחשבות שלי. אני מחכה לרגע שאוכל לחבק אותו ולהחזיק אותו חזק בבית, ולשמוע את כל מה שעבר עליו בארבעה חודשים האלה. אנחנו מחכים לו כל רגע".
2 צפייה בגלריה
הוריו של מוישי
הוריו של מוישי
"כבר למעלה מארבעה חודשים לא יודעים מה קורה עם מוישי, זה לא נורמלי". מוישי ואמו גיטי
(צילום: שאול גולן, באדיבות המשפחה)
2 צפייה בגלריה
מבצע חיפושים אחר מוישי קליינרמן ומשה אילוביץ
מבצע חיפושים אחר מוישי קליינרמן ומשה אילוביץ
"המשטרה פועלת מאוד ברצינות, ועושה עבודת קודש". חמ"ל החיפושים באזור מירון, השבוע
(צילום: שמיר אלבז )
"זה שיש עצורים ומתקדמים בפרשה מראה שהמשטרה פועלת מאוד ברצינות, מהמפכ"ל ועד אחרון השוטרים, והם עושים עבודת קודש. אני מודה להם על כך", הוסיפה גיטי. "אני מבקשת משר הביטחון בני גנץ, ששלחתי לו מכתב לפני שלושה שבועות וטרם קיבלתי מענה, לעזור לנו, ושהצבא ייכנס לתמונה. יש לצה"ל כוחות חילוץ שיכולים לאתר נעדרים, ואני מתחננת אליהם שיעזרו לנו. אנחנו כבר למעלה מארבעה חודשים לא יודעים מה קורה עם מוישי, זה לא נורמלי".
לדבריה, היא ומשפחתה עוברים תקופה לא קלה, אך היא מקבלת תמיכה רבה. "אמא לא יכולה להתרגל למצב כזה. אבל עכשיו, בשונה מפעם, אני מקבלת תמיכה יום יומית וכל הזמן עוזרים לי. זה הלב הענק של עם ישראל".
אתמול, כאמור, הותר לפרסום כי סלומון אברמוב בן ה-35, תושב ירושלים, הוא אחד משני החשודים שנעצרו בפרשה. בית משפט השלום בירושלים התיר אמנם לפרסם את זהותו של אברמוב, אך הותיר את שאר פרטי החקירה תחת צו איסור פרסום. מעצרם של שני החשודים הוגדר "התפתחות משמעותית בחקירה". עם זאת, החשוד השני, שנעצר רק השבוע, שוחרר אתמול ללא תנאים מגבילים.