לאבי (41) ורעות (40) חדידה מהיישוב אפרת יש חמישה בנים. שני הילדים הקטנים שלהם, ישי (6.5) ואיתם (5) היו בגן 'נטפים' ביישוב שבגוש עציון - וקיבלו אתמול בבוקר (שני) את הבשורה שהגננת האהובה שלהם בת שבע נגרי נרצחה בפיגוע הירי בהר חברון על יד בית חגי.
"היא הייתה גננת עם לב גדול. לב זהב", סיפר אבי. "בת שבע הייתה הגננת של ישי ואיתם שלנו בשלוש השנים האחרונות, גננת שהיא כולה לב גדול וטוב. היא הייתה גננת שלא רואים כל יום. מסורה בצורה בלתי רגילה לילדים פשוט משהו מיוחד".
2 צפייה בגלריה
yk13558832
yk13558832
בת שבע והילד איתם חדידה. "גננת מיוחדת במינה"
(צילום: באדיבות המשפחה)
2 צפייה בגלריה
בת שבע ניגרי עם איתם חדידה בגן בו עבדה
בת שבע ניגרי עם איתם חדידה בגן בו עבדה
בת שבע ניגרי עם הילד יונתן מלכה
(באדיבות המשפחה)
"היא עטפה את הילדים בחיבוק הגדול שלה, באהבה האינסופית. כהורים הרגשנו את זה וסמכנו עליה במאה אחוז. בת שבע שלנו הייתה גננת מיוחדת במינה ובן אדם מיוחד במינו".
איציק (43) וטל (37) מלכה, גם כן תושבי היישוב אפרת תיכננו לשלוח את שירה בת השנתיים לגן "הדס", אחרי ששני ילדיהם הגדולים, תמר (6) ויונתן (4.5) התחנכו אצל בת שבע. "תיכננו שגם הילדה הקטנה תהיה אצלה אבל זה כבר לא יקרה", סיפר איציק.
"הכל היה קליל בעיניה ובר ביצוע. היא הייתה אישה שממלאת את החלל. אם הייתה בעיה עם הצהרונים, היא פשוט נשארה בגן, גם בתור גננת מובילה. כל בעיה שצצה בגן היא ישר הייתה שם בשביל הילדים. עם חיוך שלא יורד מהפנים אף פעם. זו אישה שאתה סומך עליה בעיניים עצומות בלחנך ולטעת בילד ערכים נכונים. אין לי מושג איך מסבירים לתמר ויונתן שבת שבע איננה", הוסיף בכאב.
במהלך הלילה נתפסו שני מחבלים פלסטינים, קרובי משפחה מחברון, בחשד לביצוע הירי הקטלני שרצח את נגרי לעיני בתה, ופצע קשה את אריה גוטליב. הנשק שככל הנראה שימש את המחבלים, שנעצרו ללא התנגדות, נתפס יחד איתם.
על פי החשד, הרכב השרוף שאותר אתמול בחלחול שימש אותם בפיגוע. לפי התחקיר בשטח, המחבלים ירו יותר מ-20 כדורים לעבר המכונית הישראלית שהאטה - ולכן הפגיעות היו קטלניות. המחבלים "חתכו" את הרכב הישראלי וירו לעברו מטווח קצר.
פורסם לראשונה: 00:00, 22.08.23