כבוד הנשיא ביידן, כתבו עליך כאן שאתה הנשיא הציוני האחרון בבית הלבן. חוסר הבנה. ובכן, אתה הטוב שבהם, אבל ממש לא האחרון. הערכים היודו־נוצריים המשותפים של עמינו היושבים על ערכי ספר הספרים מביאים את הציבור האמריקאי שוב ושוב לתמיכה גורפת בישראל. הם אלה שיבטיחו, גם בעתיד, נשיאים ציונים רבים בבית הלבן. הצבת רף. איש לא יוכל להיות פחות ממך.
אתה ציוני מפני שאבות האומה האמריקאית, החלוצים הנשגבים, החזיקו ביד אחת את מושכות הסוסים וביד השנייה את התנ"ך. משם הם למדו בהערצה את ערכי התרבות הנאורה הקלאסיים שהנחילו היהודים לעולם: החירות, השוויון, המאבק בכוחות הרשע ובעריצות. ובעיקר, הם למדו שיהודים מעולם לא ויתרו על מדינתם - וידעו שיום יבוא והם יחזרו לציון.
ואתה היית הראשון להבין זאת, את מה שפיספסו זרועות הביטחון של מדינת ישראל. ראשי זרועות הביטחון הושלו לחשוב, בגלל פוליטיקאים נרפים, שזה סכסוך על שטח. שיש לפלסטינים זכות על הארץ הזאת. שהסכסוך הוא בר משא ומתן. אז זהו, שלא. המלחמה איננה על שטח. ואיננה רק נגד יהודי מדינת ישראל. המלחמה היא על ערכי העולם החופשי כפי שהיהודים לימדו את העולם. הפלסטינים חפצים במדינה במקום מדינת ישראל - שחיש קל תהפוך להיות מדינת טרור איסלאמית. הם הנאצים של העת החדשה.
אדוני הנשיא, הגיע זמן צ'רצ'יל. ווינסטון צ'רצ'יל, המדינאי הדגול של ההיסטוריה האנושית, עמד בודד מול העולם כולו ועשה מעשה. כשהוא הבין שמול המפלצת הנאצית כללי המלחמה האנושיים המערביים הם מתכון להשמדת האנושות, הוא הציל את האנושות. עזה במתכונתה הנוכחית צריכה להימחק מעל פני האדמה, ואת העזתים להעביר מכאן. כל פתרון אחר הוא המשך סכנה לקיום העולם. לא רק לישראל. זוכר מה כתבו על העמלקים בתנ"ך?
רמי סימנירמי סימני
אדוני הנשיא, אתה מדינאי. תחשוב מאות שנים קדימה. עזה צריכה להיות מועברת לחולות סיני השוממים. שם, הפלסטינים, בחזונך הענק, יכולים להפוך להונג־קונג של המזרח התיכון. אם יישארו כאן, זו שממה והרג ללא סוף. במדבר סיני הם יביאו ברכה לעצמם, למצרים ולעולם כולו. "עזה החדשה", שתביא לאזור ברכה גדולה יותר מתוכנית מרשל להבראת אירופה לאחר מלחמת העולם השנייה. ראשית, יהיה צורך בסיוע מיידי בן מיליארדי דולרים של הבנק העולמי ישירות לאוצר המצרי - שיציל את מצרים, שהיא כעת על סף קריסה כלכלית. מימון הקמת עזה החדשה על ידי קונסורציום עולמי שארצות־הברית תוביל, יהווה קטר צמיחה לעשרות שנים קדימה לכלכלה המצרית - והפלסטינים יפנו את מרצם הפיתוחי והשכלי סוף־סוף ליצירות כלכליות וחברתיות שיהפכו אותם לנסיכות משגשגת שתורמת לעצמם ולעולם כולו.
אדוני הנשיא, אם אתה וראש הממשלה נתניהו התקרבתם לאחרונה אנא ספר לו שהיחיד במדינת ישראל שיכול לעזור לך ולהיות המוציא לפועל לנושא הוא אביגדור ליברמן - האיש שכשצריך לא רואה בעיניים, גם עם משקפיים.
פורסם לראשונה: 00:00, 25.10.23