3 צפייה בגלריה
yk13691050
yk13691050
"אני שומע שאנשים חוזרים כל יום, מחכה לשמוע שגם הוא יחזור". רון החברים רון ונועם
(אביגיל עוזי)
גל גולדשטיין-אלמוג (11) וטל גולדשטיין-אלמוג (9) נחטפו ב-7 באוקטובר מביתם בכפר עזה יחד עם אחותם הגדולה אגם (17) ואימם חן. האב נדב, והאחות הבכורה ים בת ה-20, נרצחו. בני המשפחה שלהם ממשיכים להיאבק ולייחל לשובם, וכך גם חבריהם של גל וטל - רון פיחוביץ ונועם אזרן.
"אני יושב עם גל בכיתה בבית ספר, אנחנו מכירים המון זמן ואני מאוד מתגעגע אליו", סיפר רון. "יש לו קטע עם גיאוגרפיה והיסטוריה, וכל דגל ששמים מולו הוא יודע איזו מדינה זו. הוא שוער מדהים, והוא גם די טוב בכדורסל. הוא בא לישון אצלי הרבה, עם עוד כמה חברים שלנו, והוא תמיד זה שנרדם ראשון".
3 צפייה בגלריה
טל גולדשטיין אלמוג בן 9
טל גולדשטיין אלמוג בן 9
"הוא היה החניך של בבית ספר, וזה הפך להיות יותר מזה". טל גולדשטיין-אלמוג
על טל אמר רון כי הוא "היה החניך שלי בבית ספר למשך כשנה, וזה הפך להיות יותר מזה - לפעמים לבוא לגל זה תירוץ לפגוש את טל ולשחק נגדו כדורסל או כדורגל".
"טל הוא ילד ממש מצחיק, גל והוא חברים ממש טובים, וגל גם אח גדול טוב מאוד", סיפר נועם. "גם אם הם רבים, הם משלימים בסוף. טל בחוג כדורסל, וגם די טוב בזה, לפעמים אנחנו משחקים ביחד. גל ואני חברים הכי טובים מגיל 3 - אנחנו אוהבים לשחק כדורגל ביחד, נראה לי שהוא טוב יותר ממני.
3 צפייה בגלריה
גל גולדשטיין אלמוג בן 11
גל גולדשטיין אלמוג בן 11
"לקחתי בשבילו צעיף עם חתימה של ערן זהבי, ואני שומר לו אותו עד שהוא יחזור". גל גולדשטיין-אלמוג
"הוא חבר טוב שמאוד עוזר, מאוד חכם, וכיף לדבר איתו על דברים כי הוא נותן עצות טובות. גל אוהד את מכבי תל אביב ואני את מכבי חיפה, אבל אנחנו מסתדרים. כשערן זהבי הגיע לבקר במלון שאנחנו נמצאים בו וחילקו לנו דברים שלהם, אז לקחתי בשביל גל צעיף עם חתימה שלו, ואני שומר לו אותו עד שהוא יחזור".
נועם הוסיף כי "הפעם האחרונה שגל ואני דיברנו הייתה ביום שישי לפני השבת שבה הם נחטפו. שיחקנו ביחד פורטנייט בסוני עם עוד כמה חברים - אנחנו משחקים ביחד כל הזמן - ולמחרת כתבנו לו בקבוצה של החברים, אבל הוא לא ענה. אני מאוד רוצה שהוא יחזור כבר, שנחזור לשחק ביחד. אני רוצה שהוא יחזור היום. אני שומע שמגיעים אנשים שחוזרים כל יום, ואני מחכה לשמוע שגם הוא בא".
משפחות חטופים ונעדרים המעוניינות להשתתף בפרויקט: yediot.oct@gmail.com
פורסם לראשונה: 00:00, 26.11.23