נגמר הניסוי. ניסוי שנמשך כ־100 שנה - והסתיים בתוצאה ידועה מראש: כישלון מהדהד. את המחיר משלמים היהודים. את הבדיות, הטרור והנדסת ההיסטוריה מחדש מספקים הפלסטינים.
אנשי תרבות חשו חמיצות עם פרסום החלטת הביניים של בית הדין הבינלאומי בהאג. לכן, הקריקטורה של טריבונל השופטים בהאג, ומולם נשים ישראליות מושפלות עם ידיים כפותות לאחור שנדרשות להסביר לשופטים מה יש להן לומר להגנתן, ראוי שתוצב מעתה ועד עולם בכל מוסדות ישראל. היא משקפת את גודל כישלונו של הניסוי, וכדאי שנביט בה יום אחר יום ונישבע לא לשכוח. במיוחד, אחינו בעלי הכוונות הטובות שמנסים להחזיר אותנו למשא ומתן מדיני מול הרשות הפלסטינית, או כל שם מזויף של ארגון פלסטיני אחר שמשמש כתרמית למטרה אחת בלבד: חלום בן 100 שנה של קבוצת בני אדם שאין להם דבר וחצי דבר עם האומה הערבית, ושמטרתם האחת היא להשמיד, להרוג ולאבד את היהודים באשר הם.
1 צפייה בגלריה
קריקטורה
קריקטורה
(איור: גיא מורד)
מה שקרה ב־7 באוקטובר הוא לא מאבק ערבי־ישראלי: הוא מאבק פלסטיני־ישראלי, ומאבק נגד האנושות מצד אנשים חסרי צלם אנוש. לרוצחים הפלסטינים הייתה מטרה אחת: להרוג כמה שיותר יהודים. גם את אלה שהם ידעו שניסו לחיות איתם בשלום, תוך רצון לוויתורים טריטוריאליים.
הניסוי נכשל, מפני שהפלסטינים אינם באמת חפצים בחבל הארץ הזה, או בכל מקום אחר שבו התקבצו. לכן תמיד, היכן שהם קיבלו מאיתנו סוברניות שיפוטית, הם לא השקיעו בבנייה ובפיתוח כלכלי, חברתי ותרבותי - רק בפיתוח שנאה פתולוגית אצל ילדיהם וייצור שטני של אמצעים לרצח והשמדת המונים. תראו את עזה שיצאנו ממנה והעברנו לידיהם. הם לא מפתחים שום חבל ארץ שהם חיים בו מפני שהם אינם קבוצה לאומית, שחשה אחריות לאדמה. את האדמה הם מעדיפים תמיד לשרוף.
רמי סימנירמי סימני
החדשות הרעות הן שזה הצליח להם. זה כ־100 שנה, אין טובים מהם בעולם בהמצאת נרטיבים מופרכים מבוססי בדיות, נתונים מפוברקים והנדוס ההיסטוריה ללא הנד עפעף. החדשות הטובות הן שהאנושות, שעד עתה נתנה לקמפיין הבדיות של הפלסטינים לעבוד עליה, החליטה להתעורר. הקפאת התמיכה באונר"א על ידי מדינות המערב משולה למכה גרעינית לפלסטינים, שכן היא המנוע העיקרי של הפליטים הפיקטיביים, של פברוק מחקרים היסטוריים, של חינוך מינקות לשנאת יהודים ושל מימון ישיר לטרור חובק עולם. אגב, הראשון שעצר את המימון האמריקאי לאונר"א היה דונלד טראמפ, שמואשם תדיר על ידי השמאל הפרוגרסיבי כחשוך, פרימיטיבי ועילג מול אנשי האור. טראמפ, הראשון שהבין את תרמית אונר"א, מוכיח שאדם שנמצא בחושך קל לו לראות את האור - אבל עיוורים שנמצאים באור, לעולם יראו רק חושך.
תוכנית היום שאחרי היא פשוטה: ישראל חייבת לדרוש בנחישות את הוצאתם מרצון של הפלסטינים מעזה, תוך סיוע כספי. רובם של העזתים יעדיפו לעזוב את האזור. כל הצעה אחרת לא תחזיר את תושבי העוטף ולא תחסל את הבעיה.
פורסם לראשונה: 00:00, 08.02.24