בעקבות הפרסום ב-ynet ו"ידיעות אחרונות" על הסירוב של הורי תלמידים מבית ספר "בית אב"י" באבן יהודה שמעיין שחר בת ה-10, שנפצעה קשה בתאונת דרכים, תגיע למסיבת הפורים בבית הספר - החליטה אמה אסתר שלא להביאה, וביוזמת המועצה היא תחגוג במסיבה משל עצמה עם שלל מפורסמים וילדים עם מוגבלויות מהאזור.
3 צפייה בגלריה
מעיין שחר
מעיין שחר
מעיין שחר עם אמה
(באדיבות המשפחה)
3 צפייה בגלריה
מעיין שחר
מעיין שחר
מעיין שחר מחופשת למלאך
(באדיבות המשפחה)
"החלטתי שלא אקח אותה למסיבה ביום שישי", אמרה שחר. "אם משרד החינוך לא רוצה לטפל בנושא, אני אעשה לה מסיבה אלטרנטיבית שמותאמת לה. למסיבה אזמין ילדים עם מוגבלויות מאזור השרון. זו יוזמה של המועצה המקומית יחד עם קווין רובין וגיא איתן - הם ידאגו למסיבה בשבילה שתהיה בסימן אחדות וקירוב לבבות".
לדבריה, מאז הפרסום, אבן יהודה רועשת וגועשת. "התושבים רצו לעשות תהלוכה ולצעוד עם מעיין לבית הספר, וגם פייסבוק גועש, אבל החלטתי להנמיך להבות כי דברים יצאו מפרופורציה. ראש המועצה הגיע ואמר שמעכשיו מעיין תוכל להגיע לכל אירוע בתיווך הילדים".
מעבר לתמיכה שקיבלה ממקום מגוריה, משפחת שחר קיבלה חיבוק ענק מזמרים, שחקנים ואזרחים רבים: "כיף לקבל את התמיכה והחיבוק האלה. עומר אדם התקשר וגם נועה קירל פנתה, גילה אלמגור וטלי אורן ונטלי דדון ומשפחת בוזגלו. מלא שחקנים וזמרים מבקשים לבוא לעשות הופעות, אנשים רק רוצים לחבק אותנו וזה נותן משמעות".

3 צפייה בגלריה
מעיין שחר וזירת האירוע
מעיין שחר וזירת האירוע
מעיין שחר וזירת התאונה
(צילום: יריב כץ, מתוך פייסבוק)
לצד השמחה מהתמיכה שהיא מקבלת, יש גם כעס על התנהלות משרד החינוך. "הם היו צריכים לבנות מלכתחילה תוכנית למעיין, לאחותה, לילדים ולקהילה, ואז לא היינו מגיעים לפורים ככה. הייתה רשלנות בטיפול והיא באה לידי ביטוי עכשיו".
"על ההורים שמתנגדים אני לא כועסת", הוסיפה שחר. "הם הבינו שיותר לא מתעסקים לא איתי ולא עם מעיין. היה אפשר לגשת אליי לפני כן ולהסביר את המצב, ולא ללכת מאחורי הגב. ההורים שתומכים בי הם הרוב ורוצים את מעיין בכל מקרה".
כזכור, מעיין שחר נפצעה באורח קשה בשנה שעברה בתאונה בכביש 1, בזמן שנסעה עם חבריה לכיתה באוטובוס בטיול בית ספר. בימים האחרונים, חלק מהורי התלמידים דרשו שהיא לא תגיע למסיבת הפורים בבית הספר, שכן לדבריהם "הדבר עלול לעורר טראומה אצל ילדיהם שהיו מעורבים בתאונה", ובמשרד החינוך גיבו אותם.
פורסם לראשונה: 00:00, 20.03.24