הדר מוכתר, יו"ר מפלגת "צעירים בוערים" ואחת מהדמויות המתוקשרות במערכת הבחירות הנוכחית, עלתה לכותרות כשביטאה את התסכול של בני דורה בחוסר היכולת שלהם לרכוש דירה, ואף תועדה בזמן מחאת האוהלים האחרונה ברוטשילד אומרת: "אני לא יכולה לצאת מהבית של ההורים, לי אין דירה". אולם הבוקר (ראשון) היא הודתה: "יש לי דירה שאבא שלי קנה לי מכספי הפנסיה שלו".
ברשתות החברתיות נחשף כי למוכתר יש דירה בטאבו על שמה בחיפה, שאותה רכש לה אביה. ברשת הופץ גם הסכם המכירה, ונטען כי האדם שמכר אותה לאביה של מוכתר אמר כי מדובר בדירה "בעלות של מיליון שקל".
1 צפייה בגלריה
הדר מוכתר
הדר מוכתר
"הדרך היחידה שלי להשיג דירה היא בירושה". הדר מוכתר
(צילום: סטס קופולו)
מוכתר השיבה לדברים, ובחשבון הטוויטר שלה כתבה: "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו, לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".
בתיעוד ממחאת הדיור האחרונה ברוטשילד בחודש יוני צולמה מוכתר, סמוך לח"כ ישראל כץ מהליכוד, פונה לתושבת המקום כשהיא אומרת: "אני יכולה לגור בישראל? אני בת 20 ולא יכולה לצאת מהבית של ההורים. אני ישנה פה ברוטשילד. לך יש דירה, לי אין דירה".
בריאיון ל"לאישה" בחודש שעבר אמרה מוכתר כי "גדל פה דור מסורס, צעירים אדישים, שלא מאמינים שהם יכולים להשפיע. אני אומרת להם - לפחות תנסו לשנות דרך הקלפי, כי אין סיכוי שתצליחו להגיע לדירה בלי להיות משועבדים לבנק 50 שנה". בריאיון לאולפן ynet בתחילת החודש הכחישה את הטענה שאביה מיליארדר, ואמרה כי "המשפחה שלי ממוצעת, צנועה ונורמטיבית. ההורים שלי קנאים לפרטיות שלהם".