האזינו לפרק מסדרה חדשה של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. שנתיים מאז הסגר הראשון, החיים של כולנו כמעט עברו טלטלות ובהרבה תחומים לא ייראו כמו שהיינו רגילים. גם אם עוד אי אפשר לחגוג את סוף המגפה, התקופה הארוכה כבר מאפשרת לנו להביט רגע מלמעלה, להסתכל אחורה וקדימה ולצלול לעומק אחד הנושאים.
הפרק הראשון בסדרה עוסק באוכל, ובעיקר במסעדות. עם נוי מתל אביב ואביעד מבאר יעקב דיברנו על דברים שהסגרים הובילו אותם להכין, איך הדהימו את כל מי שטעם ולאן הובילה אותם ההצלחה הפתאומית. השף יובל בן נריה לקח אותנו לסיבוב ברכבת ההרים שעבר, כיצד בנה למעשה מסעדה למשלוחים בלבד ומתי הבין שאפשר לפתוח את המקום החדש (והמפוצץ) שלו.
יחד עם עורכת האוכל של ynet תיקי גולן דיברנו על התופעות - הזמניות ואלו שנשארות - ובכלל ניסינו להבין את העולם של מסעדות אחרי שנתיים ששינו הרבה ממה שחשבנו עליהן. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
יובל בן נריה
יובל בן נריה
השף יובל בן נריה. "הצורך לחיות ולבלות יותר חזק מהפחד לחלות"
(צילום: איליה מלניקוב)
בכל יום אטילה שומפלבי וסיון חילאי בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום, ובימי חמישי מדי שבועיים מעין רודה בוחנת את העולם שאחרי הקורונה בסדרת פרקים מגזיניים. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.