האזינו לפרק מסדרה חדשה של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. שנתיים מאז הסגר הראשון, החיים של כולנו כמעט עברו טלטלות ובהרבה תחומים לא ייראו כמו שהיינו רגילים. גם אם עוד אי אפשר לחגוג את סוף המגפה, התקופה הארוכה כבר מאפשרת לנו להביט רגע מלמעלה, להסתכל אחורה וקדימה ולצלול לעומק אחד הנושאים.
הפרק השני בסדרה עוסק בטלוויזיה ובקולנוע. כשהסגרים השאירו אותנו בבית, רבים פתחו טלוויזיה. בהתחלה זה נראה רגיל, אבל די מהר התעשייה כולה הושפעה. איך נראים צילומים של סדרה שמשתבשים לגמרי? עטרה פריש, היוצרת של "המפקדת", לוקחת אותנו אל מאחורי הקלעים ועדיין לא מבינה איך בן זוגה הסתדר כהורה יחיד.
עם רן בוקר, כתב התרבות והבידור, מבקרת הטלוויזיה סמדר שילוני וכתב הקולנוע אמיר בוגן, דיברנו בין היתר על הסדרות שהשתנו, הרגלי הצפייה החדשים, הבעיות של נטפליקס ומי נשאר לראות סרטים באולם קולנוע. האזינו לפרק.
2 צפייה בגלריה
מיה לנדסמן ב'המפקדת'
מיה לנדסמן ב'המפקדת'
כוכבות "המפקדת". צילומים בעיתוי לא צפוי
(צילום: ורד אדיר)
2 צפייה בגלריה
עטרה פריש יוצרת במאית המפקדת
עטרה פריש יוצרת במאית המפקדת
הקורונה שכמעט חיסלה את החלום. פריש
(נעמי מרוז)
בכל יום אטילה שומפלבי וסיון חילאי בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום, ובימי חמישי מדי שבועיים מעין רודה בוחנת את העולם שנתיים לתוך הקורונה בסדרת פרקים מגזיניים. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.