האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: "ביונד מיט" נאבקת על עתידה, ומעוררת תהיות בנוגע לענף תחליפי הבשר בכללותו. החברה שהציבה יעד שאפתני לשבש את תעשיית הבשר העולמית, הודיעה בשבוע שעבר על אסטרטגיית "התכנסות", אחרי שניהול בזבזני ריסק את ביצועיה. האם החזון הגיע לסופו?
ביונד מיט אולי תהפוך לזיכרון מדמם (מסלק) בצלחת שלנו, אך במקומה ממתינות מעבר לפינה שורה של חברות פוד-טק, בהן ישראליות, שעובדות במרץ כדי שנוכל לאכול המבורגרים, דגים, חלב וביצים בלי לפגוע בבעלי החיים על ידי יצירת בשר מתורבת. בעוד בסינגפור כבר ניתן לרכוש בסופר סטייק שנוצר במעבדה, בארצות הברית ממתינים לאישור הסופי למכירת תחליף הבשר במדינה, שיגיע ככל הנראה בתחילת השנה הבאה. יואב רבינוביץ בדק עם כתבת האקלים של כלכליסט שני אשכנזי ומנכ"ל Aleph Farms ידידיה טוביה מה זה בשר מתורבת, למה הצניחה של ביונד מיט היא בשורה מעודדת לכדור הארץ - וכמה יעלה לנו סטייק מתורבת בפיתה? (ספוילר: לא מעט). האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
דידייה טוביה
דידייה טוביה
מנכ"ל אלף פארמס ידידיה טוביה: "הבשר שאנחנו מייצרים הוא כמו המכונית החשמלית"
(צילום: אלף פארמס)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים