האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: "נוכל. רוצח. מיליונר" - סיפורו של אילן טסלר.
ינואר 1997, "שביל האינקה" בפרו, בדרך אל מאצ'ו פיצ'ו. ד"ר אורסולה גלוק, ילידת גרמניה, מטיילת עם בעלה הטרי אילן. עם רדת החשיכה, טסלר ממקם את האוהל שלהם באזור מבודד יחסית, לא סמוך למחנה הלילה שבו שוהים רוב המטיילים במקום. לפנות בוקר מפלחת ירייה את הדממה. מאוחר יותר, יספר טסלר כי למקום נכנסו לאוהל שודדים חמושים ואיימו עליהם. גלוק, כך יטען, ניסתה להגן עליו ונעמדה ביניהם. על כך שילמה בחייה, לאחר שנורתה בראשה ובהמשך נקבע מותה. אולם כפי שיתברר בהמשך, הגרסה הזו לאירועי אותו לילה נבדתה מראשו הזדוני של טסלר, שרצח את זוגתו במטרה לזכות בכספי הביטוח, על פוליסות שדאג לרכוש מבעוד מועד. אך הדרמה סביב אילן טסלר לא מסתיימת ברצח, וגם לא בהרשעה. במובנים רבים, היא נמשכת עד היום.
בפרק מיוחד של הכותרת חזרנו אל סיפורה של גלוק, ויחד עם חבריה מאותם ימים ברחובות של שנות ה-90, ניסינו להבין כיצד חוקרת הסרטן המוערכת והאהובה נפלה ברשתו של טסלר הערמומי.
"נוכל. רוצח. מיליונר" היא סדרה תיעודית חדשה מבית ynet Original, שחוזרת אל פרשת הרצח שהסעירה את גרמניה בשנות ה-90 - ואל חייו הסוערים לא פחות של הרוצח מאחורי הסורגים. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
אילן טסלר
אילן טסלר
אילן טסלר
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים