האזינו לפרק מיוחד של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. מי רצח את ד"ר יעקב זיגלבוים, קצין הרפואה הראשי בשב"ס?
כבר 25 שנה הפרשה הזאת מרחפת כענן שחור מעל המשטרה ושירות בתי הסוהר: תת-גונדר ד"ר יעקב זיגלבוים, שהיה קצין רפואה ראשי בשב"ס ואחד הבכירים בארגון, נרצח בבוקר 6 במאי 1998 בפיצוץ מטען במכוניתו, בזמן שנסע דרך מחנה צריפין לעבודתו ברמלה.
הכיוון הראשוני הצביע על עוזי משולם, שנכלא שנים ספורות קודם לכן ברקע מאבקו לחשיפת פרשת ילדי תימן והמזרח. כיוון אחר היה הקשר בין בכיר השב"ס לאוליגרך ידוע שהואשם בריגול. אפשרות אחרת שהועלתה הייתה החשד שזיגלבוים לא אישר טיפולים רפואיים שביקשו אסירים בכירים, ובשל כך חוסל על ידי שליחיהם מחוץ לכלא. למרות משאבים אדירים וכ-100 חוקרים שהוקצו לחקירת הרצח, המשטרה לא השיגה קצה חוט בפרשה. עדות חדשה שנחשפה עכשיו עשויה לסייע בפתרון התעלומה. האזינו לפרק.
"רצח רופא השב"ס" היא סדרה תיעודית חדשה מבית ynet Original, שחוזרת אל פרשת הרצח שהסעירה את משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר בסוף שנות ה-90. מידע חדש שהתקבל עשוי להוביל לפענוח התעלומה.
1 צפייה בגלריה
משה מזרחי ז"ל
משה מזרחי ז"ל
משה מזרחי ז"ל. המידע החדש שנחשף הדהים גם אותו
(צילום: דוברות משטרת ישראל)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים