(מיוחד ליום היזכרון: צפו בתוכנית המלאה)

בסיס תל נוף, ט"ו באב 2010. מגי, בת 26, בחודש הרביעי להיריונה הראשון. סרן ניר לקריף בן ה-26, בן זוגה מזה 11 שנים, נמצא כבר יותר משבוע ברומניה, לשם נסע לאימון צבאי משותף בין המדינות. השעה 12:00 בצהריים. מגי יוצאת מהעבודה וחוזרת לבית שבבסיס, אחרי שניר הפציר בה "לקחת חופש ולהתפנק", לכבוד יום האהבה. עד השעה 16:00 היא מסתובבת בין הקירות, מרגישה שמשהו קורה אבל לא יודעת בדיוק מה. לקראת 19:00 היא שומעת רעשים מעבר לדלת. היא מביטה בחלון ורואה שורה של נעליים צבאיות, ותיק של מגן דוד אדום. היא מתעלפת.
"כעסתי עליו, איך הוא נוסע ומשאיר אותי פה בהיריון", היא מספרת בתוכנית. "בדרך חזרה מהעבודה עוד עצרתי בקניון לקנות לו מתנה ליום הולדת שהיינו אמורים לחגוג אחרי שהוא חוזר".
"שואלים אותי איך זה לאבד אח", מספרת בתוכנית נוי פרי, אחות של טל יפרח ז"ל, "ואני אומרת הלוואי שהייתי רק מאבדת אח. איבדתי את החבר הכי טוב שלי, את הלב שלי. איבדתי את הנשמה שלי, איבדתי את הכול". גם נוי, כמו מגי, מספרת שהרגישה את האסון שעות לפני שקיבלה את הבשורה. אחרי לילה בלי שינה, ו"דקירה בלב, במקום שבו טל נפגע", היא קיבלה את הבשורה הקשה.
בתוכנית מיוחדת לכבוד יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, הן מספרות על השכול והכאב, על התקווה וההנצחה. האזינו לפרק.
3 צפייה בגלריה
מגי לקריף ונוי פרי
מגי לקריף ונוי פרי
מימין: נוי פרי ומגי לקריף
3 צפייה בגלריה
נוי וטל
נוי וטל
נוי וטל ז"ל. "איבדתי אותו, ואיבדתי את הכול"
(אלבום משפחתי)
3 צפייה בגלריה
מגי וניר
מגי וניר
מגי וניר ז"ל
(אלבום ביתי)
בכל יום שני בשעה 14:00 ב-ynet radio הגר כוכבי מדברת עם מיטב המומחים על כל מה שחשוב להורים.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים