כפי שכבר צייץ לפני קצת פחות מחודשיים, קונור מגרגור אישר הערב (שישי) רשמית כי הוא חוזר להילחם בזירה. הלוחם האירי בן ה-32 הפתיע (או שלא) לא מעט אנשים ב-UFC כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אתאגרף מול מני פקיאו במזרח התיכון".
כן, מדובר בקרב איגרוף ככל הנראה ופקיאו בן ה-41 הוא חתיכת מתאגרף. הפיליפיני, כידוע, היה הראשון שזכה בעשרה תוארי אלוף עולם בשמונה קטגוריות משקל שונות ונחשב לאגדה.
2 צפייה בגלריה
קונור מגרגור
קונור מגרגור
ממשיך לזגזג. מגרגור
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
קונור מגרגור
קונור מגרגור
יחזור שוב לזירה. מגרגור
(צילום: AP)
למי ששכח, מגרגור הודיע ביוני האחרון על פרישה מהענף דקות בלבד אחרי סיום הקרב המרכזי ב-UFC 250 בו שמרה אמנדה נונייס על התואר שלה. רק שכעת, כך לפחות נראה, הוא שוב התחרט.
ההודעה על פרישה ביוני האחרון הייתה מוזרה במיוחד, שכן ב-UFC 249, בינואר, מגרגור גבר על דונלד "קאובוי" סרוני תוך 40 שניות ואף טען מספר פעמים שהוא רוצה קרב חוזר מול חביב נורמגומדוב. במאי אף הסכים להילחם מול אנדרסון סילבה. בנוסף, הוא הזמין את ג'סטין גייג'י לקרב על התואר במשקל קל ואף טען שהוא "יחסל" אותו באוקטגון.
הציוץ של מגרגור
מגרגור, נכון לרגע זה, עם מאזן של 4:22 בקריירה, אבל האמת היא שזו לא הפעם הראשונה שהוא, אם וכאשר, "יחזור מפרישה". שנה שעברה עשה דבר דומה בסדרה הזויה של ציוצים עד שהחליט לחזור בו.