ספורטאית נוספת מצטרפת למשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו: מאור טיורי. האתלטית השיגה היום (ראשון) בפעם השנייה ברציפות את הקריטריון לתחרות המרתון במשחקים האולימפיים. לאחר שקבעה בתחרות באנגליה תוצאה של 2:29:03 שעות.
טיורי בת ה-30 יצאה לריצה כשהיא יודעת שכדי לעמוד ביעד היא צריכה להשיג תוצאה שתהיה מהירה מ-2:29:30 שעות. היא עשתה זאת. קבעה זמן מהיר ב-27 שניות וסיימה במקום השני הכללי בנשים, עם שיפור גדול לשיאה האישי שעמד על 2:42:20 שעות.
2 צפייה בגלריה
שוב תהיה באולימפיאדה. טיורי
שוב תהיה באולימפיאדה. טיורי
שוב תהיה באולימפיאדה. טיורי
(צילום: נועם נאמן)
2 צפייה בגלריה
מאור טיורי
מאור טיורי
ירדה מהזמן הנדרש. טיורי
(צילום: טל שחר)
טיורי כבר השתתפה באולימפיאדה אחת, כאשר סיימה במקום ה-90 במרתון בריו 2016, לאחר שקבעה תוצאה של 2:47:27 שעות. אגב, באותה ריצה היום באנגליה השתתפה גם ביטי דויטש שקבעה 2:31:39 שעות.
טיורי: "אני מתרגשת וגאה להשיג את הקריטריון האולימפי, לייצג את המדינה בטוקיו זה משהו שחלמתי עליו זמן רב. עבדתי קשה בשביל זה וחיכיתי לו הרבה זמן. עכשיו נותר לי להמשיך ולהתאמן קשה, זאת על מנת להגיע בכושר הכי טוב שאפשר לטוקיו".
המשלחת של נבחרת האתלטיקה הישראלית לאולימפיאדה הקרובה מונה נכון לעכשיו שישה ספורטאים. בנוסף לטיורי, בתחרות המרתון שתתקיים בעיר סאפורו שבאי הצפוני, תשתתף לונה צ'מטאי-סלפטר. במרתון לגברים יתחרו שלושה ספורטאים שייקבעו בסוף החודש הבא לפי זמנם, וסלאמוויט באיולין-טפרי בריצה ל-5,000 מטרים.