חדשות טובות מעבר לים: גולשת הרוח דניאלה פלג סיימה במקום הרביעי באליפות אירופה, בתחרות שהתקיימה עם הדגם האולימפי החדש - האיי-קיו הפויל, בסילבפלנה שוויץ. פלג, עדיין לא בת 16, רושמת הישג מצוין. נוי דריהן סיימה במקום השביעי.
התחרות הרגילה נערכה במתכונת מצומצמת בגלל היעדר רוח ביומיים הראשונים, ולאחריה התייצבו 12 הראשונות בדירוג הכללי - ביניהן שתי הישראליות, לשיוטים המכריעים. בשלב הזה, על פי השיטה החדשה, הניקוד מתאפס. בכל סיבוב ארבע האחרונות מודחות מהתחרות, עד שנשארות המדליסטיות הסופיות.
2 צפייה בגלריה
דניאלה פלג
דניאלה פלג
הישג מרשים. דניאלה פלג
(צילום: איגוד השייט)
עם רוח בינונית של 9-6 קשר, יצא לדרך רבע הגמר. דריהן, מדליסטית הארד העולמית בדגם האולימפי הנוכחי - הניל פרייד, ואלופת ישראל בדגם החדש - הפויל, הובילה כל הדרך ובסופו של דבר חצתה את קו הסיום שנייה. פלג הצליחה לעבור לשלב הבא, כשהשתחלה למקום השביעי.
בחצי הגמר, שתי הישראליות פתחו מצוין, אך הרוח נעצרה וגרמה לכך שכולן נאלצו לחזור לקו הזינוק ולהתחיל שוב. דריהן התמקמה בין הראשונות אך לא הצליחה לשמור על המיקום, ומי שכן הגיעה לגמר היא פלג שחצתה רביעית. בגמר עצמו נראה שהתקשתה מעט, והסתפקה במקום המכובד. ובכל זאת, פלג מוקמה ראשונה מבין המתחרות מתחת לגיל 19, ועל כן מצאה את עצמה בפודיום עם מדליית זהב. מי שזכתה והפכה לאלופת אירופה, היא הצרפתייה הלן נומון.
2 צפייה בגלריה
פלג עם הזהב
פלג עם הזהב
פלג עם הזהב, למתחרות מתחת לגיל 19
(צילום: איגוד השייט)