גולשת הרוח קטי ספיצ'קוב, שזכתה בסוף השבוע במדליית הכסף באליפות אירופה שהתקיימה בפורטוגל, ממתינה עדיין לאישור איגוד השייט שיודיע לה שהיא זאת שטסה למשחקים האולימפיים הקרובים בטוקיו.
ספיצ'קוב בת ה-21, סגנית אלופת העולם מ-2019, עדיין לא חזרה לארץ וקיוותה לקיים מסיבת עיתונאים ביום ראשון הקרוב, אך לאחר שהאיגוד גילה זאת, הוא ביקש ממנה לדחות אותה לזמן אחר.
2 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
ממתינה להחלטת האיגוד. קטי ספיצ'קוב
(צילום: vilamoura sailing)

הסיבה היא שרק ביום שלישי הבא תתכנס ישיבת הנהלה לישיבה שכוללת חוות דעת מהמאמנים שמעבירים אותן לוועדה, שם יושבים בין היתר מנהל היחידה לספורט הישגי דני אורן, שייט העבר שמשון ברוקמן, המנהל המקצועי של האיגוד אלי צוקרמן ואף היועץ המשפטי של האיגוד כמשקיף.
עם זאת, גורמים באיגוד מספרים כי בתום התהליך הנוכחי לא נראה שיהיו שינויים דרמטיים, וכי ספיצ'קוב, שעמדה בכל היעדים והצליחה גם להשיג מדליות בתחרויות המטרה, היא זאת שצפויה לטוס לאולימפיאדה.
2 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי
קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי
קטי ספיצ'קוב עם יואב כהן ושחר צוברי
(צילום: vilamoura sailing)
בתוך כך, אתמול (שני) חזרו לארץ יתר חברי המשלחת וביניהם אלוף אירופה הטרי יואב כהן וסגנו שחר צוברי, שגילו כי בעשרת הימים הקרובים יהיה אליהם להיות בבידוד אקטיבי, והם לא יוכלו להסתובב בחוץ כרגיל, אלא רק לצאת לאימונים.
זהו לקח מאירועי השבוע בו התגלתה חולה במשלחת לאליפות אירופה בהתעמלות אמנותית לאחר ששבו לארץ, ואף אמצעי זהירות מכיוון שאחד מהגולשים באליפות, היווני ביירון קוקאלניס שסיים רביעי בתחרות, הודיע כי הוא חיובי לקורונה.