דרמה בענף הסנוקר, רגע לפני פתיחתו של המאסטרס, הטורניר השני ביוקרתו בסבב. המדורג ראשון בעולם ג'אד טראמפ והמדורג 14 ג'ק ליסווסקי נמצאו חיוביים לקורונה ונאלצו לפרוש מהטורניר.
טראמפ שנמצא בכושר מעולה היה הפייבוריט המובהק לזכייה בתואר - כך שמדובר במכה לא פשוטה עבורו. גם ליסווסקי היה בכושר טוב ורק לאחרונה העפיל לגמר הגראנד פרי העולמי בו הפסיד לטראמפ.
2 צפייה בגלריה
מקדמה יפה. טראמפ
מקדמה יפה. טראמפ
מכה לא פשוטה. טראמפ
(צילום: gettyimages)
את מקומו של טראמפ יתפוס ג'ו פרי שיפגוש מחר ב-21:00 את דייויד גילברט בסיבוב הראשון. ליסווסקי יוחלף בגארי ווילסון יפגוש את קיירן ווילסון מחר ב-15:00.
נדמה כי הקורונה מצליחה לשבש את המאסטרס השנה לגמרי. תחילה תוכנן לערוך את הטורניר לעיני קהל, אך הדבר ירד מהפרק בעקבות מצב התחלואה בבריטניה. בהמשך הכוונה הייתה לקיים את הטורניר באולם הקבוע אלכסנדרה פאלאס בלונדון, אך בגלל הסגר הכללי במדינה - הוחלט לקיימו במילטון קיינס, העיר שאירחה את כל הטורנירים עד כה העונה.
2 צפייה בגלריה
ג'ו פרי בפעולה
ג'ו פרי בפעולה
יתפוס את מקומו של טראמפ. פרי
(צילום: getty images)
16 השחקנים שכן יוכלו לקחת חלק, ישחקו החל ממחר במשך שבוע על פרס בסך רבע מיליון פאונד למנצח. במוקד הסיבוב הראשון יעמוד המשחק בין רוני אוסאליבן ודינג ג'ונווי ביום רביעי ב-15:00.
בנושא אחר, סטיבן הנדרי, שיאן הזכיות באליפויות העולם, הודיע לפני ארבעה חודשים על חזרתו לסבב אך עד עתה לא לקח חלק באף משחק רשמי.
עם זאת, כעת הנדרי הבטיח את השתתפותו בטורניר ה-Pro Series. טורניר ירוץ במשך חודשים בין ה-18 בינואר ועד ה-21 במארס בשיטת ליגה. הבית אליו הוגרל הנדרי ישוחק ב-24 בינואר, ואז אמור השחקן האגדי לערוך את הבכורה המחודשת שלו.