נבחרת גלישת הרוח של ישראל סיימה את אליפות אירופה בפורטוגל עם לא פחות משלוש מדליות, כאשר מעל כולם כמובן בלט יואב כהן, שסיים היום (שבת) עם מדליית הזהב ותואר אלוף אירופה. אליו הצטרפו גם שחר צוברי וקטי ספיצ'קוב שזכו בכסף, האחרונה גם השיגה את הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו.
"יש רגעים בחיים שמילים לא יכולות לתאר", סיפר אלוף אירופה כהן. "שנים של חלום ועבודה, לעמוד עם שחר על הפודיום זה משהו שאני חולם עליו מגיל 12 ורואה סרטונים. אני לא יכול לתאר את ההרגשה, זה פשוט מטורף".
2 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי
קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי
הישג משולש. קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי
(צילום: באדיבות איגוד השייט)
צוברי, שנמצא חזק בתמונת הכרטיס לאולימפיאדה, סיפר: "אני מסכם בסך הכל תחרות טובה, עם עוד טייטל בחגורה. תחרות קשה ומלאת תהפוכות בשבילי, לא פתחתי טוב והמשכתי להילחם. זה פשוט כיף גדול, ואני מבסוט שיש כזאת נבחרת מאחורינו כל הדרך לטוקיו".
ספיצ'קוב סיפרה: "האמת שאני ממש שמחה לסיים עם מדליית כסף, היו לי שיוטים טובים, אבל בשיוט המדליות היה מעולה עבורי ואני שמחה לקחת מדליית כסף הביתה וגם את הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו".
גור שטיינברג, מאמן נבחרת הגברים, אמר: "הסערה המושלמת. חזון הנבחרת להיות בין הנבחרות המובילות בעולם קורם עור וגידים, זה היה כמו שתכננו. 2021 אמורה להיות שנת 'הריקוד האחרון' שלנו כנבחרת. מקווה שאקבל את התמיכה להמשיך להוביל נבחרת רחבה עד האולימפיאדה".
2 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב חוגגת עם המאמנת האוקראיניית אולגה מאסליווץ
קטי ספיצ'קוב חוגגת עם המאמנת האוקראיניית אולגה מאסליווץ
קטי ספיצ'קוב חוגגת עם המאמנת האוקראיניית אולגה מאסליווץ
(צילום: איגוד השייט)
מי שהצטרף לברכות היה שר התרבות והספורט חילי טרופר: "ברכות לזוכים בענף השייט על ההישגים יוצאי הדופן! יואב כהן שזכה באליפות אירופה, שחר צוברי שהוכתר כסגנו, וקטי ספיצ'קוב שזכתה במדליית כסף והבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בטוקיו. כל הכבוד, גאים בכם, אלופים אמיתיים."