צמד שייטי מפרשיות ה-470 הבכיר בארץ ניתאי חסון וטל הררי התפרק לאחר סכסוך במהלך מחנה אימונים, והם לא יתמודדו על הכרטיס האולימפי לטוקיו בשנה הבאה.
זה לא הסכסוך הראשון באיגוד השייט:
הצמד ששהה במחנה אימונים ביוון נגרר לוויכוח שהוביל לביטול האימון, ולמחרת לאחר שלא הצליחו לגשר על הפערים, הם נדרשו לחזור לארץ, כאשר הצמד השני מאור אבו ויואב רוז ממשיך להתאמן כרגיל.
2 צפייה בגלריה
ניתאי חסון וטל הררי
ניתאי חסון וטל הררי
סכסוך באימונים הביא לפירוק. ניתאי חסון וטל הררי
(צילום: איגוד השיט)
הפיצוץ הזה הגיע לאחר שבחודש שעבר השניים הובילו קמפיין להחזרת אימוני הנבחרת בעקבות החלטת איגוד השייט להוציא את מאמנם יוגב יוסף לחל"ת. הם קיימו גיוס המונים כדי לאסוף מספיק כסף ואף עמדו ביעד.
אם זה לא מספיק, השייטים נמצאים בישורת האחרונה לפני החזרה לתחרויות ולפניהם המאבק על הכרטיסים לאולימפיאדת טוקיו בשנה הבאה, מה שיקטין משמעותית את הסיכוי להמשך המסורת הישראלית של הענף באולימפיאדה.
2 צפייה בגלריה
ניתאי חסון וטל הררי
ניתאי חסון וטל הררי
"כל אחד מהם בוחן את דרכו". חסון והררי
(צילום באדיבות איגוד השייט)
מאיגוד השייט נמסר בתגובה: "ניתאי חסון וטל הררי סיימו להפליג ביחד כצוות 470 וכעת כל אחד מהם בוחן את דרכו".
בתוך כך ל-ynet נודע כי מקורבים לשניים ואף מאמן הנבחרת עושים מאמצים גדולים כדי לגשר על הפערים ולהשלים ביניהם למען המטרה של השתתפות באולימפיאדה, אך גם טוענים כי הנזק כבר נעשה ויהיה קשה להחזיר אותם לשוט יחד.
השניים, שהחלו לשוט יחד ב-2018, הגיעו באותה שנה למקום התשיעי באליפות אירופה בבולגריה ושנה לאחר מכן דורגו במקום ה-13 ביבשת. באליפות העולם בשנה שעברה ביפן הם סיימו במקום ה-26 ולא הצליחו להשיג בה את הכרטיס לאולימפיאדה, משימה שהיו אמורים להשלים במהלך השנה.