טום בריידי לא הולך לשום מקום. הקוורטרבק בן ה-43 האריך את חוזהו לארבע שנים נוספות בטמפה ביי - כך על פי דיווחים בארה"ב. בריידי היה חתום בבאקנירס לעונה נוספת וכעת חוזהו החדש יהיה עד 2025.
המהלך הזה מפנה לטמפה ביי מקום של 19 מיליון דולר מתחת לתקרת השכר והיא משאירה אצלה את הקוורטרבק הטוב בכל הזמנים. כזכור, בחודש שעבר השלים בריידי זכייה שביעית בסופרבול וחמישית בתואר ה-MVP, שניהם שיאים שהיו שייכים לו עוד לפני הניצחון 9:31 על קנזס סיטי.
2 צפייה בגלריה
טום בריידי
טום בריידי
לא הולך לשום מקום. בריידי
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
טום בריידי עם גביע וינס לומברדי
טום בריידי עם גביע וינס לומברדי
בריידי עם גביע וינס לומברדי, אחרי הניצחון האחרון על קנזס סיטי
(צילום: getty images)
למעשה כרגע לסופרסטאר בן ה-43 יש יותר זכיות בסופרבול מאשר לכל קבוצה אחרת בליגה. אם כבר משווים אותו לכלל הענפים האמריקאים, אז רק לארבעה נוספים יש שבע אליפויות ולפחות שלושה תארי MVP בקריירה: אגדות הבייסבול יוגי ברה, ג'ו דימאג'יו ומיקי מנטל ואגדת ה-NBA ביל ראסל.
אגב, הוא בסך הכל הקוורטרבק השני בהיסטוריה שזכה בסופרבול עם שתי קבוצות שונות. הראשון היה פייטון מאנינג, שעשה זאת עם אינדיאנפוליס ודנבר.
ויש עוד שלל שיאים וציוני דרך, כמו השחקן הראשון ב-NFL עם אליפויות בשלושה עשורים שונים והיחיד בספורט האמריקאי שזכה באליפויות עם שתי קבוצות שונות אחרי גיל 40 (כן, מישהו בדק את זה). כל הנתונים הללו היו אמורים להספיק לכל אחד אחר כדי לתלות את הנעליים והקסדה, אבל לא לבריידי.