סטיפה מיוצ'יץ' הוכיח הבוקר (ראשון) שהוא כנראה הלוחם הטוב בכל הזמנים במשקל כבד, לאחר ניצחון גדול בהחלטת שופטים אחידה על דניאל קורמייה ב-UFC 252. האלוף לא רק שמר על התואר שלו, אלא גם סגר את החשבון האישי עם קורמייה ועלה ל-1:2 בראש בראש.
בניגוד לשני הקרבות הקודמים בין השניים, הטרילוגיה הזו לא הסתיימה בנוקאאוט בלתי נשכח, אבל גם כך קיבלנו פייט אדיר בין לוחמים אגדיים. מיוצ'יץ' שלט מהפתיחה וחוץ מימנית אדירה של קורמייה בסיום הסיבוב הראשון, היה יותר מסוכן ופעיל וכמעט הכריע את הקרב בסיום הסיבוב השני, אך הבאזר עצר את ההתקפה שלו. הדומיננטיות שלו נמשכה ובסיום השופטים ניקדו את הקרב 46:49, 46:49, 47:48.
2 צפייה בגלריה
סטיפה מיוצ'יץ'
סטיפה מיוצ'יץ'
סטיפה מיוצ'יץ' מוכרז כמנצח, דניאל קורמייה מאוכזב
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
סטיפה מיוצ'יץ'
סטיפה מיוצ'יץ'
מיוצ'יץ' לא מרחם
(צילום: gettyimages)
מיוצ'יץ' (37, 3:20), יליד אוהיו שגם זכה לציוץ תמיכה מלברון ג'יימס במהלך הקרב, הגן על התואר בפעם הרביעית והגדיל את שיא ה-UFC שלו. "אני עייף. קורמייה הוא לוחם נהדר. אני לא חושב על הצעד הבא, אנוח עם המשפחה ואחגוג את היום הולדת שלי", אמר האלוף אחרי הקרב.
קורמייה (41, 3:22), שהפסיד בפעם השנייה ברציפות למיוצ'יץ', תולה את הכפפות לאחר קריירה מפוארת שכללה זכייה בתארים במשקל קל-כבד וכבד (גם החזיק את שניהם במקביל), וניצחונות על לוחמים כמו מיוצ'יץ', אנטוניו סילבה, דריק לואיס, אנתוני ג'ונסון, פרנק מיר וגם אנדרסון סילבה.
הציוץ המפרגן של לברון
"הוא עשה עבודה טובה, לא היו הפתעות. הוא מנע ממני לתפוס לו את הרגל ולהפיל אותו. זה הפסד מבאס, אבל אתמודד עם זה", התייחס קורמייה לקרב והודיע באותה הזדמנות על פרישה: "אני לא חושב שאחזור להילחם. אני לא מעוניין בקרב שהוא לא על החגורה. הייתה לי ריצה נהדרת בקריירה".