יום נהדר למשלחת הישראלית לאליפות אירופה בהתעמלות הנערכת בבאקו. הנבחרת הקבוצתית של ישראל זכתה היום (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל החישוקים ובכסף בתרגיל הסרטים והכדורים.
בגמר החישוקים, הנבחרת, המורכבת מאופיר שחם (עירוני נתניה), דיאנה סברצוב (מכבי ת"א), הדר פרידמן (מכבי מקפת פ"ת), רומי פריצקי (מכבי ת"א), שני בקנוב (מכבי חיפה) וליזה בנצ'וק (הפועל רמת אליהו ראשל״צ), ביצעה תרגיל מצוין שהעניק לה 35.800 נקודות ושלח אותה לראש הפודיום. בולגריה הסתפקה במדליית הכסף, שלישית סיימה איטליה.
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית
הישג נהדר. נבחרת ישראל
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
(באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל)
בגמר הסרטים והכדורים, היא קיבלה ציון של 32.150 נקודות. במקום הראשון זכתה נבחרת אזרבייג'ן ובמקום השלישי ספרד. עבור הנבחרת הישראלית מדובר במדליה רביעית באליפות לאחר שאתמול זכתה במדליית הכסף בקרב-רב ובארד המדינית.
מוקדם יותר, עדי כץ זכתה במדליית הכסף בתרגיל החישוק. כץ הציגה תרגיל נקי מנפילות עם דרגת קושי גבוהה. היא קיבלה עליו ציון 32.600 נקודות ודורגה ראשונה בתום ארבע מתעמלות, אבל ויקטוריה אונפריינקו מאוקריאנה עקפה אותה עד לסיום (33.250 נקודות).
זו לא המדליה הראשונה שכץ זוכה בה באליפות אירופה בתרגיל בודד. אשתקד, באליפות אירופה שאירחה ישראל, היא זכתה במדליית בארד בתרגיל הסרט.
3 צפייה בגלריה
עדי כץ
עדי כץ
עוד מדליה לאוסף. כץ
(צילום: עוז מועלם)
גם היום כץ השתתפה בגמר של תרגיל סרט, כמו גם דניאלה מוניץ. כץ ביצעה תרגיל טוב שהיה נקי מנפילות והסתבכות המכשיר, אך אי דקויות הורידו את הציון שלה ל-28.700 - נמוך יותר מזה שקיבלה במוקדמות (30.900 נקודות) - והיא סיימה במקום השביעי. מוניץ, בגמר הראשון שלה במכשיר אישי באליפות לבוגרים, הציגה תרגיל נהדר מלבד לנפילה לקראת הסוף כשלא הספיקה לתפוס את הסרט. היא קיבלה ציון 28.650 וסיימה במקום השמיני.
מאיגוד ההתעמלות נמסר: "אנו גאים ומאושרים על הישגי המשלחת באליפות אירופה. שוב הוכחנו את כוחה של ישראל על מפת ההתעמלות האמנותית ואת העומק הרב שיש לנו בענף. יש לנו צוות חזק בהובלת איילת זוסמן ומעטפת תומכת והעובדה שזכינו במדליות בכל הקטגוריות מדברת בעד עצמה".
פורסם לראשונה: 12:02, 21.05.23